Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان شامگاه یکشنبه در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس استان اصفهان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) با بیان اینکه راه شهدا همچنان استوار ادامه دارد، گفت: سال آینده بعد از ۲۵ سال کنگره سرداران شهید در استان اصفهان برگزار خواهد شد و یکی از مهم‌ترین بخش‌های این کنگره گنج نهفته‌ای از خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس است که باید هر چه زودتر مکتوب شود تا سال‌های سال مورد استفاده افراد مختلف قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه غربی‌ها در حال بازسازی، الگو تراشی و اسطوره‌سازی از جنگ جهانی دوم هستند، ابراز داشت: این امر برای جهت دهی و تربیت نسل‌های جدید در دستور کار قرار گرفته است.
۲۳۰ خدمت به نیابت شهدای ۸ سال دفاع مقدس اصفهان
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه دبیرخانه کنگره سرداران شهید در استان اصفهان راه‌اندازی شده است، گفت: این کنگره به نیابت از ۲۳ هزار شهید فعالیت دارد و قرار است به نیابت از شهدا ۲۳۰ خدمت مورد نیاز در استان اصفهان انجام شود.

وی ادامه داد: پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس باید در زمینه اجرای برنامه‌های کنگره سرداران شهید در اصفهان همراهی کنند تا این خدمت با حداکثر ظرفیت در استان ارائه شود.

سردار فدا با بیان اینکه برای دوام و قوام حکومت‌ها باید به دو مؤلفه علم و مردم توجه داشت، گفت: رهبر معظم انقلاب در این زمینه بار‌ها تذکر داده‌اند تا علم را توسعه دهیم و آن را تجاری سازی کنیم و در نتیجه از میزان وابستگی کشور بکاهیم و به قدرت اول منطقه تبدیل شویم.

لزوم تمرکز جدی برای تولید علم در کشور

وی افزود: آمریکایی‌ها به واسطه علمی که دارند و توانی که در این زمینه دارند ما را تحریم کرده‌اند و باید ما در راستای توسعه علمی تمرکز جدی داشته باشیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه رتبه علمی کشور نسبت به اول انقلاب رشد حدود هشت برابری داشته است، ابراز داشت: از سوی دیگر باید فرهنگ غنی متصل به ادیان الهی را تقویت کنیم تا ماندگاری انقلاب را دوچندان کنیم، فرهنگ غربی‌ها توخالی است و چیزی جز بی بند و باری ندارد، اما فرهنگ ما با تکیه بر قرآن و اسلام بسیار غنی است.

راه‌اندازی بسیج وسپاه الهی بوده است

وی با بیان اینکه راه‌اندازی بسیج وسپاه الهی بوده است و امام (ره) جملاتی در خصوص این دو نهاد داشته‌اند که در وصف هیچ نهادی نداشته‌اند، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز سپاه را عمود خیمه انقلاب توصیف کردند و این امر وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

سردار فدا با بیان اینکه بیانیه گام دوم مشارکت وحضور مردم را در کشورداری تاکید می‌کند، افزود: در این زمینه باید توجه داشت که پیشکسوتان به عنوان طلایه داران ۴۰ سال اول انقلاب باید در زمینه تربیت نیرو‌های انقلابی برای ادامه حیات انقلاب همکاری کنند.

روحیه استکبار ستیزی انقلاب اسلامی را تقویت کرده است

وی با بیان اینکه روحیه استکبار ستیزی انقلاب اسلامی را تقویت کرده است، ابراز داشت: اگر قرار بود روی میز مذاکره بنشینیم که شاه بهتر سرسپرده بود، اگر می‌خواستیم امنیت واقتدار خود را سر میزمذاکره از دست بدهیم پس چرا هشت سال جنگیدیم و مقاومت کردیم.
افزایش ۱۰ درصدی ازدواج به دلیل حذف تشریفات
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون ازدواج نزدیک به ۱۰ درصد به دلیل حذف برخی رسومات رشد داشته است، افزود: سپاه در سال گذشته ۳ هزار سری جهیزیه به نیازمندان هدیه کرده است.

وی ادامه داد: آزادی ۱۱۰ زندانی جرایم غیر عمد نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط سپاه در امسال  بوده است.

سردار فدا افزود: همچنین هفت مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان اصفهان به همت سپاه استان اصفهان راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: برخی در استان ترویج نزدن واکسن  کرونا را انجام می‌دهند و این امر اصلاً شایسته نیست.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: برای تولید کوو برکت مانع تراشی شد و تولید به چهار میلیون دُز انجام می‌شود که برای تولید انبوه‌تر به زمان بیشتری نیاز داریم و مردم باید فعلاً به سینوفارم اعتماد کنند.


انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران کنگره سرداران شهید ازدواج جوانان آزادی زندانیان سپاه صاحب الزمان استان اصفهان راه اندازی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش تجهیزات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه

دریافت 67 MB کد خبر 6080994

دیگر خبرها

  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • راهپیمایی مردمی در حمایت از عملیات موفق وعده صادق سپاه
  • مراسم رژه نیروهای مسلح دراصفهان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • نمایش تجهیزات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم