Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال آرژانتین در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ برابر لیتوانی به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کرد.

آرژانتین که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است، کار سختی برابر روسیه داشت و در نهایت در ضربات پنالتی توانست از حریف خود که نایب قهرمان دوره گذشته جام جهانی بود عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرژانتین در این مسابقه در دقیقه ۲۵ از روسیه پیش افتاد و برتری خود را تنها برای ۱۰ دقیقه حفظ کرد. در حالی که ۵ دقیقه تا پایان بازی و پیروزی آرژانتین باقی مانده بود، روسیه گل تساوی را به ثمر رساند.

آرژانتینی‌ها که ظاهراً توقع دریافت گل از روسیه در آن دقایق را نداشتند، برای تغییر رای داور و باطل کردن گل حریف دست به دامن کمک داور ویدئویی (ویدئو ساپورت) شدند تا بلکه داور متقاعد شود خطای بازیکن روسیه روی دروازه بان آرژانتین را بگیرد؛ در حالی که بازبینی صحنه گل نشان داد برخورد خاصی رخ نداده و این گل، صحیح اعلام شد.

در این مسابقه تعدادی از کودکان لیتوانیایی با در دست داشتن عکس «دیگو مارادونا» اسطوره آرژانتینی فوتبال که کمتر از یک سال پیش از دنیا رفت، حامی تیم آرژانتین بودند.

بعد از پایان ۴۰ دقیقه قانونی بازی، کار به وقت‌های اضافه و سپس ضربات پنالتی کشید تا حریف تیم ملی فوتسال برزیل در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ از دل این ضربات بیرون بیاید.

در پنالتی‌ها تیم روسیه سه و تیم آرژانتین دو ضربه را از دست دادند تا در نهایت آلبی سلسته ۵ بر ۴ پیروز شود و به مرحله نیمه نهایی برسد.

در ادامه تصاویری از جشن و شادی بازیکنان و اعضای تیم آرژانتین در پایان این مسابقه را مشاهده می‌کنید:









کد خبر 5314478 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال آرژانتین فوتسال تیم ملی فوتسال ایران جام جهانی فوتسال تیم ملی فوتسال برزیل دیه گو مارادونا لیتوانی تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتسال ایران فوتبال جام جهانی فوتسال فوتسال جام جهانی 2021 فوتسال فرهاد مجیدی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتسال قزاقستان تیم ملی فوتسال ازبکستان والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گرگانی ها به نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال شهرداری گرگان به عنوان نخستین تیم، راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، عصر امروز (شنبه - ۲۵ فروردین ۱۴۰۳) تیم شهرداری گرگان موفق شد با کسب سومین برد مقابل لیموندیس شیراز، به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

شاگردان مصطفی هاشمی که در دو بازی قبل به عنوان میزبان حریف خود را شکست داده بودند، در سومین بازی هم با نتیجه ۷۳ - ۸۸ به پیروزی رسیدند تا با برتری ۳ بر صفر در سری یک چهارم نهایی، راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر شوند.

در دیگر بازی‌های امروز نیز تیم‌های کاله مازندران، نفت آبادان و مس کرمان برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند تا فعلا تنها تیم راه یافته به نیمه‌نهایی لیگ برتر شهرداری گرگان، مدافع عنوان قهرمانی باشد.

نتایج چهار بازی امروز لیگ برتر بسکتبال (نتایج سری داخل پرانتز):

لیموندیس شیراز ۷۳ - ۸۸ شهرداری گرگان (۰ - ۳)

کاله مازندران ۱۰۵ - ۸۰ ذوب‌آهن اصفهان (۱ - ۲)

نفت آبادان ۸۵ - ۸۲ طبیعت تهران (۲ - ۱)

مس کرمان ۹۲ - ۷۹ مهرام تهران (۱ - ۲)

مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران به صورت سری (سه از پنج) برگزار می‌شود. هر تیمی که در سه بازی حریف خود را شکست دهد، راهی مرحله بعد خواهد شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • علیزاده طلایی شد
  • صعود علیزاده به نیمه نهایی
  • صعود ۵ فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه نهایی
  • صعود عبدی به نیمه نهایی
  • صعود ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس
  • صعود شهرداری گرگان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود گرگانی ها به نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان، نخستین صعود کننده به نیمه نهایی