Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:08:49 GMT

عراق بدون اردو به مصاف لبنان می‌رود

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۲۱۷۰

عراق بدون اردو به مصاف لبنان می‌رود

تیم ملی فوتبال عراق بدون برپایی اردوی آماده‌‌سازی به مصاف حریفش در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 می‌‌رود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری شفق نیوز عراق، باسیل کورکیس، مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال عراق گفت: هیچ اردوی آماده‌سازی کوتاه‌مدتی برای تیم ملی فوتبال عراق پیش از بازی با لبنان وجود ندارد و بازیکنان لیگ داخلی و لژیونرها در قطر گردهم می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

کورکیس افزود: تیم ملی فوتبال عراق یکشنبه آینده برای برگزاری سومین دیدار مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 به قطر می‌رود. بازیکنان لژیونر نیز در همین روز یا با یک روز تاخیر به قطر می‌آیند. همه اقدا‌م‌های حمایتی از تیم ملی فوتبال عراق پیش از دیدار با لبنان و در نهایت کسب یکی از بلیت‌های صعود به جام جهانی انجام خواهند شد.

 

اسامی 25 بازیکن تیم ملی فوتبال عراق از سوی دیک ادووکات هلندی پیش از سفر به قطر اعلام می‌شود.

15 مهر در دیدارهای همزمان گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا عراق در قطر از لبنان میزبانی می‌کند. امارات میزبان ایران است و کره‌جنوبی به مصاف سوریه خواهد رفت.

ترجمه: تسنیم

  عراق تیم ملی عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق تیم ملی عراق تیم ملی فوتبال عراق جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای رویارویی با سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازیکن محروم و مصدومی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را اجرا کنند.

سپیدپوشان خزر که در ورزشگاه شادروان سیروس قایقران میزبان رقیب خود هستند، برای این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند و تمامی بازیکنان در دسترس مهدی تارتار هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد