Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس این روزها باید خود را مهیای حضور برابر رقیب عربستانی خود در لیگ قهرمانان آسیا کند. هرچند تا پایان دیدار حساس با الهلال عربستان، وزارت ورزش دست به ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس نمی‌زند اما گفته می‌شود پس از این بازی برنامه‌هایی دارد.

از آنجایی که در هیئت مدیره جدید استقلال، دو پیشکسوت این باشگاه حضور دارند بنابراین وزارت ورزش قصد دارد دو پیشکسوت پرسپولیس را نیز در هیئت میدره این باشگاه به کار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این قرار بود علی پروین، محمود خوردبین، محمد دادکان و محمد پنجعلی به ملاقات حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان بروند که این دیدار به تعویق افتاد.با این وجود شنیده می‌شود از جمع این ۴ نفر شانس علی پروین و محمد پنجعلی برای عضویت در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بیشتر از سایرین است. 

کد خبر 629140

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی قاسمی رییس هیات مدیره خبرگزاری دانشجو طی حکمی حسین فرزندی را به عنوان مدیرعامل جدید این خبرگزاری معرفی کرد.

فرزندی پیش از این تهیه کنندگی و سردبیری برنامه تهران۲۰، قایم مقام سازمان بسیج صدا و سیما، مشاور شورای اطلاع رسانی وزارت صمت، هیات مدیره موسسه تبیان، مدیر کل تولیدات بسیج صداوسیما، تهیه کنندگی برنامه‌های تلویزیونی، مستند و انیمیشن را در کارنامه خود دارد.

پیش از این هادی قاسمی به مدت ۱۲ سال مدیرعامل این رسانه بوده است.

کد خبر 6081477 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس