Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از استقرار ۲۵۰ نفر پاکبان در مسیر پیاده روی زائران خبر داد.

سید محسن رهنمایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همه ساله شهر مشهد در ایام اربعین حسینی میزبان عاشقان و دلدادگانی است که با پای پیاده جهت عرض تسلیت و ارادت به حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مشرف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا امروز قریب بر ۲۵۰ نفر نیروی پاکبان مازاد بر میزان همیشگی در مسیر پیاده روی زائران و مجاوران مستقر شدند و سه وضو خانه نیز در مسیر جهت سهولت زائران آماده سازی شده است.

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین جهت تسهیل مسیرهای رفت و آمد ۴۰ نیرو سد معبر و پنج خودرو گشت نیز در این مسیرها مستقر شده‌اند.

رهنمایی با اشاره به فضا آرایی های انجام شده در مسیرهای تشرف زائران و مجاوران به بارگاه منور رضوی خاطرنشان کرد: نصب ۳۷ المان شمسه، ۱۵ چراغ گوبو، استقرار پنج تانکر شست و شو و چهار خودرو جارو و نظافت از دیگر اقدامات انجام شده توسط معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد است.

کد خبر 525046

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد کلانشهر مشهد شهرداری مشهد پیاده روی کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بهای خدمات اتوبوسرانی مشهد از اول اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهدگفت: طبق مصوبات ابلاغی، از روز شنبه اول اردیبهشت  بهای خدمات در خطوط روزانه شهری از ۱۲۰۰ تومان به ۱۵۰۰ تومان تغییر می‌یابد.
محسن شریعتی افزود: تعرفه جدید بهای خدمات ناوگان اتوبوسرانی، در واقع همان بهای مصوب سال ۱۴۰۲ است که با اعمال ۳۰۰ تومان تخفیف مبلغ ۱۲۰۰ تومان از مسافران دریافت می‌شد.
وی گفت: بهای تمام شده خدمات اتوبوسرانی به ازای هر سفر درون شهری در سال ۱۴۰۲ معادل ۹۶۸۶ تومان بود که مبلغ ۱۲۰۰ تومان معادل ۱۲ درصد توسط مسافران و ۸۸ درصد توسط شهرداری مشهد پرداخت شده که در سال جاری، بهای تمام شده افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد / این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد
  • زباله‌گرد‌ها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد | این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • زباله‌گردها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند/ بکارگیری ۷۰ نفر تا کنون
  • کارتن خواب‌ها پاکبان می‌شوند
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب در شهرداری تهران به عنوان پاکبان
  • افزایش بهای خدمات اتوبوسرانی مشهد از اول اردیبهشت
  • یادمان قدس مهم ترین نماد هویتی شهر قدس است