Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ علی همه خانی در حاشیه اجرای طرح ترافیکی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران گفت:‌ امروز شمار زیادی از عاشقان امام حسینی علیه‌السلام به صورت داوطلبانه و خود جوش و به سیاق سال‌های گذشته راهپیمایی خود به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را آغاز کردند و پلیس راهور نیز برای حفظ ایمنی و امنیت این افراد تمهیداتی را اتخاذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تردد با موتورسیکلت در میان جمعیت راهپیمایان ممنوع است، گفت:‌ ماموران پلیس در صورت مشاهده موتورسیکلت سواران نسبت به خارج کردن آنان از مسیر اقدام خواهند کرد و از تردد آنان جلوگیری می‌کنند.  

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: موتورسواران گرامی که قصد شرکت در این مراسم معنوی  و پرشور را دارند از آوردن و تردد در این مسیرها جدا خودداری کرده و اگر با موتور به سمت این مسیر حرکت کرده‌اند، باید موتورسیکلت خود را در جایی مناسب  و خارج از محدوده  و ممنوعیت تردد ها  پارک کرده و همانند دیگر عزاداران به صورت پیاده مسیر را طی کنند.

همه خانی اضافه کرد:‌ همچنین اگر افرادی قصد دارند تا با موتورسیکلت نسبت به انتقال و جابجایی افراد سالخورده و کم توان اقدام کنند، باید بدانند که خودروهایی ویژه برای انتقال این عزیزان در طول مسیر پیش بینی شده است.

به گفته وی، حرکت و تردد در بین جمعیت بسیار خطرناک بوده و هر لحظه امکان برخورد با هر یک از این عزاداران گرامی متصور است. بنابراین بمنظور حفظ جان، سلامت و امنیت تردد هر یک از شهروندان، حرکت موتورسواران در بین جمعیت ممنوع است و همکاران بنده از همان ابتدا از ورود و خروج و تردد موتورسواران از میدان امام حسین (ع) تا انتهای مسیرهای حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در بین جمعیت ممانعت بعمل خواهند آورد.

وی همچنین درباره وضعیت ترافیکی معابر پایتخت نیز گفت:‌ خوشبختانه ترافیک در معابر پایتخت عادی و روان است و هیچ مشکل ترافیکی گزارش نشده است. در مسیرهای پنجگانه راهپیمایی نیز یکسری محدودیت و ممنوعیت ترافیکی اعمال شده که مسیرهای جایگزین آن نیز مشخص است. این ممنوعیت‌ها نیز با پایان مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین به پایان خواهد رسید.

پربیننده ترین زنگ خطر افزایش مجدد کرونا در تهران هشدار؛ تهران غرق در گرد و غبار شدید می شود روند افزایش آلودگی هوا در تهران گاز منطقه ۵ شهرداری تهران چهارشنبه قطع می‌ شود ۶۱ درصد مردم استان تهران واکسینه شدند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: با توجه به برگزاری کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت تیم های پلیس راهور استان البرز از ساعات ابتدای روز به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل تردد داوطلبان در معابر منتهی به محل های برگزاری آزمون حضور خواهند داشت.

وی افزود: داوطلبان و خانواده های آن ها از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کرده که سبب گره ترافیکی در مسیر محل آزمون نشود.

رحمتی پور خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای تردد شهروندان و تسهیل تردد در روزهای پنجشنبه و جمعه اتخاذ شده و تمام حوزه‌های برگزاری آزمون توسط پلیس راهور استان البرز پوشش ترافیکی داده خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از عموم مردم خواست از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کرده و با عوامل پلیس راهور استان همکاری لازم داشته باشند.

دیگر خبرها

  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • بهترین مسیرهای پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 
  • طولانی ترین مسیرهای ریلی جهان؛ از آمریکا تا روسیه!
  • جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد
  • وعده برخورد با ورود موتور به پیاده‌راه فردوسی سنندج عملی نشد