Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@00:54:33 GMT

پرواز فوق‌العاده ایلام - تهران برقرار شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۲۶۲۷

پرواز فوق‌العاده ایلام - تهران برقرار شد

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از برقراری پرواز فوق‌العاده ایلام - تهران با هدف انتقال زوار اربعین در بازگشت به کشور در مرز مهران از امروز خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد جواد یگانه اظهار کرد: پنج دستگاه تاکسی ویژه فرودگاه در پایانه مرزی مهران مستقر است تا زائرانی که تمایل به بازگشت هوایی دارند را به فرودگاه ایلام منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورتی که میزان متقاضیان بازگشت هوایی زیاد باشد به تعداد تاکسی‌های فرودگاه در مرز مهران اضافه خواهد شد.

مدیر فرودگاه ایلام ادامه داد: پرواز فوق‌العاده ایلام تهران در طول روز بسته به میزان مسافران یک یا ۲ پرواز خواهد بود که توسط شرکت آسمان از امروز انجام می‌گیرد.

یگانه در خصوص بهای بلیط نیز یادآور شد: نرخ بلیط این پروازها همانند پروازهای عادی بین ۵۰۰ تا ۷۵۰ هزار تومان شناور است و هیچ بهایی افزون بر نرخ معمول مصوب نشده است.

وی در خصوص وضعیت تست کرونای این زائران هم توضیح داد: با توجه به اینکه این زائران تزریق واکسن کرده‌اند و قبل از عزیمت به عراق و هنگام ورود به مرز وضعیت سلامت آنها چک می‌شود، سلامت این افراد تأیید شده است هرچند در صورت نیاز و مشاهده موارد مشکوک از این زائران در فرودگاه نیز تست کرونا گرفته می‌شود.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام ادامه داد: علاوه بر پرواز فوق‌العاده ایلام تهران در حال رایزنی برای ایجاد پرواز در مسیرهای مشهد و اردبیل هستیم چرا که میزان تقاضای مسافران به مقصد این شهرها بیشتر از سایر نقاط کشور است.

منبع: ایرنا

کد خبر 525054

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایلام تهران ایلام مرز مهران بازگشت زائرین اربعین زائران اربعین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پرواز فوق العاده ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد زائر تهرانی عازم عربستان می‌شود؟

مدیر حج و زیارت استان تهران، تعداد زائرانی را که قرار است برای عمره مفرده عازم عربستان شوند، ۹۷۰ نفر اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه در این بازه زمانی حددود ۹۷۰ نفر از استان تهران به سرزمین وحی مشرف می‌شوند، افزود: هزینه این سفر ۴۰ تا ۴۲ میلیون تومان است که علت تفاوت آن در کیفیت هتل‌هاست.

سرپرست حج و زیارت استان تهران تصریح کرد: مجوز انجام پرواز‌های ایران به عربستان برای عمره مفرده مربوط به اردیبهشت ماه است و هنوز درباره اینکه مجوز مذکور برای بعد از ایام حج تمتع نیز اعتبار دارد یا خیر اطلاعی کسب نکرده‌ایم.

در روز سوم اردیبهشت با انجام دو پرواز از فرودگاه‌های تهران و مشهد بالغ بر ۵۰۰ نفربه فرودگاه مدینه منتقل خواهند شد و ۴ هتل در مکه و ۶ هتل در مدینه پذیرای زائران خواهد بود.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بیش از ۵ هزار عمره‌گزار در بازه زمانی مذکور که مصادف با ماه شوال است، به سرزمین وحی مشرف خواهند شد

دیگر خبرها

  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول
  • پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست
  • پرواز تهران_ بم در کرمان به زمین نشست
  • پرواز تهران_ بم در کرمان به رمین نشست
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • چه تعداد زائر تهرانی عازم عربستان می‌شود؟
  • تکذیب شایعه تعطیلی فرودگاه‌ها/ برقراری پرواز از مبدا و مقصد ایران
  • لغو محدودیت پروازی فرودگاه شهیدکاوه بیرجند/انجام ۲۴ پرواز در هفته
  • پرواز همه فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • پرواز تمام فرودگاه‌های کشور برقرار شد