Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسبق منچستریونایتد معتقد است بازگشت فوق العاده رونالدو به منچستریونایتد مانند ورود سزار به رم بعد از فتوحات فراوان بوده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در تابستان امسال بعد از دوازده سال دوری یک بار دیگر به منچستریونایتد بازگشت تا یک بار دیگر در پیراهن شیاطین سرخ به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم در اولین حضور خود در بازگشت به منچستریونایتد مقابل نیوکاسل دو گل زد و سر الکس فرگوسن مربی کهنه کار یونایتد در این دیدار در الدترافورد شاهد درخشش شاگرد سابقش در بازکشت به یونایتد بود. سر الکس فرگوسن در این باره گفت: 

فوق العاده بود. آن شنبه طوری بود انگار سزار بعد از یک فتح بزرگ وارد رم می شود. آمدم، دیدم، فتح کردم. عالی بود. اگر ورزشگاه جا داشت، بدون شک می توانستیم شاهد حضور یک میلیون هوادار در استادیوم باشیم. هزاران نفر بیرون استادیوم بودند. وقتی او به عنوان یک نوجوان اینجا بود، روند یادگیری او بسیار بسیار سریع بود. همه می گفتند او شیرجه می زند و می خواهد پنالتی بگیرد و در مقطعی کوتاه این موضوع وجود داشت اما بعد از آن، رونالدو به مدافعین حریف با سرعتی باور نکردنی حمله می کرد. به نظرم او با یک عطش فراوان به دنیا آمده بود. او برای این که بهترین باشد، خودش را فدا کرد. به خاطر دارم وقتی روز شنبه مقابل آرسنال بازی داشتیم و باران شدیدی می آمد. همه می دانستیم رونالدو بعد از تمرین می ماند و باز هم تمرین می کند. به او گفتم:«باران خیلی شدید است، زمین خیلی نرم است و فردا هم بازی داریم.» به دفترم رفتم و از پنجره نگاه کردم و دیدم دارد در زمین چمن مصنوعی تمرین می کند. دیگر حرفی برای گفتن نداشتم. نمی توانستم چیزی به او بگویم. مرا مغلوب کرده بود. 

فرگوسن در مورد تصمیم رونالدو برای ترک یونایتد نیز صحبت کرد و گفت از درخشش این فوق ستاره در سانتیاگو برنابئو تعجب نکرده است:

او در رویای رفتن به رئال مادرید به سر می برد. مخالف این اتفاق نبود. او بعد از تولد 18 سالگی اش به یونایتد آمد و 6 سال عالی را سپری کرد. به نظرم عملکرد خوبی داشتیم و رفتن او این فرصت را به من داد تا جایگزینی برایش پیدا کند. آنتونیو والنسیا را خریدیم و او فوق العاده بود و به همین خاطر خوش شانس بودیم. می دانستم رونالدو چقدر خوب خواهد بود. آن هم وقتی در باشگاهی مثل رئال مادرید قرار بگیرد. رئال یکی از باشگاه هایی است که سال هاست بازیکنانی در کلاس جهانی تولید می کند و بارها فاتح لیگ قهرمانان شده است. رئال باشگاهی است که هر بازیکن بزرگی دوست دارد به آن برود. 

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! برترین های قرن با شاهرخ بیانی: 90 سال رویایی فوتبال ایران بود، با پروین و پورحیدری قهرمان آسیا شدیم هشت میلیارد تومان دیگر از پول فروش قائدی از دست استقلال پرید! / اختصاصی طرفداری + سند تبریک پله به مسی؛ آرزوی موفقیت اسطوره فوتبال برزیل برای پاری سن ژرمن قرارداد آنسو فاتی با بارسلونا تمدید خواهد شد تماشای فوتبال با چاشنی رژه روی اعصاب | در نقد اشتباهاتی که دیگر ذره ای خنده دار نیستند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!

اوسمار ویرا اعتقاد دارد رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است.

طرفداری | اوسمار ویرا می گوید مسی را به کریستیانو رونالدو ترجیح می دهد.

در بخشی از برنامه شب گذشته فوتبال برتر، صحبت از سوالات تک جوابی شد. اوسمار ویرا وقتی با سوالی درباره رونالدو و مسی مواجه شد، تصور کرد منظور محمدحسین میثاقی رونالدوی برزیلی است ولی بعد که فهمید CR7 را می گوید، پاسخ جالبی داد.

مسی یا رونالدو؟

مسی. من فکر کردم درباره رونالدو نازاریو یا رونالدینیو صحبت می‌کنید. رونالدوی اصلی آنها هستند.

لیگ برتر یا لیگ قهرمانان آسیا؟

سخت است. لیگ ایران زندگی ماست و در آن زندگی می‌کنیم و لیگ قهرمانان آسیا آرزوی همه است.

قهرمانی لیگ یا برد دربی؟

قهرمانی لیگ.

گواردیولا یا کلوپ؟

کلوپ.

تیکی تاکا یا دفاع- ضدحمله؟

میکس.

بازیکن جوان یا باتجربه؟

بازیکن خوب.

آزادی یا ماراکانا؟

ماراکانا.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • فوتبال از دریچه فان؛ جود بلینگام پس از گلزنی مقابل بارسلونا