Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@03:49:40 GMT

آنالیز بازی رضا یزدانی در سریال میدان سرخ

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۲۷۲۰

آنالیز بازی رضا یزدانی در سریال میدان سرخ

انتشار دومین قسمت سریال میدان سرخ توام با یک شگفتی بود: بازی متفاوت رضا یزدانی.

به گزارش هفت صبح، او که به عنوان خواننده شناخته می‌شود، پیش‌تر هم بازیگری را تجربه کرده، اما در میدان سرخ وجهی تازه از توانایی خود را به رخ کشیده است.

منظر اول| عملکرد کنونی: گروچف، نام شخصیتی است که رضا یزدانی در سریال میدان سرخ آن را بازی کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروچف مردی است صاحب قدرت که ثروتی هنگفت از راه خلاف به‌دست آورده. این‌که چه گذشته‌ای داشته است هنوز در داستان به طور کامل باز نشده، اما یزدانی توانسته در همان گام نخست، سبعیت شخصیت را به‌خوبی ترسیم کند.

امتیاز بازی یزدانی جایی است که برای انتقال ویژگی‌های گروچف، در بند گریم نمانده. گریم حتما به او کمک کرده، اما آن‌چه باعث شده مخاطب این نقش را بپذیرد بازی خوب یزدانی است. او خشونت و بی‌رحمی گروچف را در رفتار و گفتار خود منتقل کرده. خودش درباره نقش می‌گوید: «من عاشق سینمای نوآر هستم و دوست داشتم این نقش را بازی کنم. دقیقا منتظرش بودم و به آن فکر می‌کردم؛ چند سال است برای بازی کردن در چنین نقشی منتظرم. همیشه آدم به چیزی که فکر می‌کند، می‌رسد.»

منظر دوم| سابقه: ۷ فیلم و ۲ سریال تا پیش از میدان سرخ بازی کرده. رضا یزدانی در نقش خواننده حضور پررنگی در آثار مسعود کیمیایی داشته است، اما به‌عنوان بازیگر، فیلم‌ها و سریال‌های بوی گندم، تیک‌آف، سوفی و دیوانه، کروکودیل و از یاد‌ها رفته را در کارنامه دارد. فیلم‌هایی که رضا یزدانی در نقش خودش بازی کرده است را نمی‌توان مبنای تحلیل توان بازیگری او دانست.

جدی‌ترین محک بازیگری او تا پیش از میدان سرخ، فیلم تیک آف است. او در فیلم احسان عبدی‌پور نقش جوانی بوشهری به نام شیرو را بازی کرد و خیلی زود مخاطب را به این باور رساند که قرار است یک بازی خوب روی پرده ببیند. رضا یزدانی در این فیلم نشان داد استعداد خوبی در زمینه بازیگری دارد و کارگردان استفاده‌ای درست از فیزیک او کرده بود. میدان سرخ حالا مسیری تازه در کارنامه این خواننده است و احتمالا یزدانی را در نقش‌های متنوع‌تر خواهیم دید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: میدان سرخ سریال رضا یزدانی بازیگری رضا یزدانی میدان سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی

با توجه به اینکه حسن یزدانی قرار است از اول اردیبهشت تمرینات روی تشکش را آغاز کند، او از اردوی بعدی به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دارنده 9 نشان المپیک و جهانی بعد از آنکه رقابت‌های رسمی سال 2023 را با نقره جهانی و طلای بازی‌های آسیایی به پایان رساند، کتفش را جراحی کرد.

طبق چیزی که از قبل عنوان شده، او قرار است از اول اردیبهشت تمریناتش روی تشک را آغاز کند. به همین دلیل در بازگشت تیم اعزامی به مسابقات گزینشی قاره‌ای و استارت اردوی آزادکاران بعد از این رقابت‌ها، حسن یزدانی هم قرار است بار دیگر به جمع اردونشینان اضافه شود.

زمان استارت اردوی بعدی تیم ملی آزاد نیز به نتایج مسابقات گزینشی بیشکک بستگی دارد که در صورت کسب سهمیه کامل، احتمالاً اردو کمی دیرتر آغاز می‌شود تا کشتی‌گیران استراحت بیشتری داشته باشند.

این کشتی‌گیر که چند سالی است لقب «پادشاه» را در مقابل لقب «جادوگر» دیوید تیلور، از اتحادیه جهانی گرفته است، در ماه‌های گذشته صرفاً یکی دو بار که برای پیگیری امور درمانی‌اش به تهران آمده بود، با حضور در کمپ تیم‌های ملی، با کادر فنی تیم ملی و اردونشینان دیدار کرد.

حسن یزدانی که سهمیه وزن 86 کیلوگرم المپیک را در مسابقات جهانی بلگراد به دست آورده است، در بازگشت به اردو، احتمالاً کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور را به‌عنوان رقیبی برای رسیدن به المپیک پیش رو دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • به این زوج دفاعی سپاهان عادت کنید
  • رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا
  • جبلی : میدان دادن به مردم برای اظهارنظر درباره موضوعات مختلف در صداوسیما تقویت خواهد شد
  • رئیس صدا و سیما: میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف تقویت خواهد شد
  • جبلی: میدان همکاری با هنرمندان را نبسته‌ایم