Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدحسین فلاح مهرآبادی، سخنگوی پروژه واکسن رازی «کووپارس» در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت کارآزمایی بالینی این واکسن، با اشاره به نتایج برگزاری فاز سوم مطالعه بالینی واکسن رازی کووپارس، گفت: از نیمه شهریورماه تاکنون بیش از ۸ هزار نفر در این مطالعه  شرکت کردند.

وی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، بازار بزرگ ایران مال، بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) تهران، مجموعه ایثار و شهید منتظری در شهریار را به عنوان مراکزی معرفی کرد که افراد می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی جهت تکمیل فرآیند ثبت نام و تزریق واکسن مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، خاطرنشان کرد: تا کنون که بیش از ۱۵ روز از آغاز مطالعه گذشته در داوطلبینی که یک دز واکسن دریافت کردند خوشبختانه عوارض جدی و مشکل خاصی مشاهده نشده است.

دکتر فلاح گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به مراکز مذکور و مشاوره پیش از واکسن به صورت انتخابی واکسن رازی کووپارس یا سینوفارم را دریافت نمایند، همچنین با نصب اپلیکیشن ویژه این مطالعه، تمامی علائم و مشکلات احتمالی پس از دریافت واکسن داوطلبان رصد و پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند با ثبت نام در سایت Covid.rvsri.ac.ir و انجام موفق عملیات ثبت نام، با مراجعه به آدرس‌های مذکور، جهت انجام واکسیناسیون اقدام نمایند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسن رازی کووپارس کرونا دلتا موسسه رازی خبرگزاری فارس البرز کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مرکز پزشکی حج در خراسان رضوی گفت: امسال بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   دکتر محمد رضا واحدی جو افزود:  واکسیناسیون از  امروز پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد و در ابتدا زائران مشهدی و مدینه اول واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   وی گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، خواف، تایباد سرخس، فریمان، نیشابور، بجستان نمایندگان گروه پزشکی حج واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست