Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس از خرید تضمینی خرمای شاهانی شهرستان جهرم خبرداد و گفت: در راستای کمک به اقتصاد نخل داران خرید تضمینی خرمای شاهانی با دستور دولت برعهده شبکه تعاون روستایی فارس قرار گرفته که پس از اخذ دستورالعمل و مجوز‌های لازم خرید انجام خواهد شد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان فارس، هدایت اله رحیمی گفت: جلسه خرید خرمای تضمینی رقم شاهانی در محل فرمانداری شهرستان جهرم با حضور نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، معاون بازرگانی سازمان، فرماندار شهرستان، مدیرجهاد کشاورزی، رئیس اداره تعاون روستایی و تعدادی از باغداران، تجار و فعالان در زمینه فرآوری و سورت خرما و تشکل باغداران شهرستان جهرم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به جلسه خرید خرمای توافقی شهرستان داراب که در روز ۲۰ شهریور ماه و آسیبی که خشکسالی به محصول خرمای شهرستان وارد کرده است خاطرنشان کرد: در راستای کمک به اقتصاد نخل داران خرید تضمینی خرمای شاهانی با دستور دولت برعهده شبکه تعاون روستایی فارس قرار گرفته که پس از اخذ دستورالعمل و مجوز‌های لازم خرید انجام خواهد شد.
این مقام مسئول افزود: فرآوری خرمای شاهانی نیز مد نظر می‌باشد و در همین راستا برنامه ریزی لازم انجام و فعالان فرآوری و سورت خرما نیز در جلسه حضور یافتند.     بیشتر بخوانید: خرید تضمینی خرماهای انباشته‌شده در انبار‌های خوزستان/ پیش‌بینی تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن خرما

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی خرید تضمینی خرما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی خرید تضمینی خرما خرید تضمینی خرما تعاون روستایی خرمای شاهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کار و تعاون شهرستان دامغان به فیبرنوری مخابرات مجهز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مجید نصیری با اعلام این خبر گفت: این طرح در راستای ایجاد زیرساخت برای اراِیه سرویس‌های فناور محور و ارتقای کیفیت عملکرد سازمان‌ها و با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اجرایی شد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: مجموع عملیات اجرایی این طرح ۳۶۲ متر بود که به تفکیک ۱۵۰ متر حفاری و ۲۱۲ متر فیبرکشی می‌باشد.

وی افزود: هدف مخابرات استان از ایجاد تعامل با ادارات و دستگاه‌های اجرایی و پیاده‌سازی شبکه فیبرنوری، ایجاد زیرساخت مناسب برای سازمان‌ها و بهبود پایداری ارتباطات مخابراتی و اینترنتی و همچنین ارتقای کیفیت عملکرد آن سازمان می‌باشد

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897696

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • آغاز برداشت گندم از مزارع شادگان
  • خرید تضمینی بیش از ۱۱ هزار تن گندم در هرمزگان
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع شادگان  
  • ۸ مرکز ویژه خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • اداره کار و تعاون شهرستان دامغان به فیبرنوری مخابرات مجهز شد