Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، سهیلا سلیمی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و سابقه تاریخی از مزیت‌های فراوانی در بخش بازرگانی و ترانزیت برخوردار بوده و در توسعه استان این بخش به عنوان اولویت نخست شناخته شده است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیر و فراوانی که در سیستان و بلوچستان وجود دارد اقدامات مؤثری طی سال‌های اخیر در این استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در پنج ماهه نخست امسال کالاهایی که از گمرکات دیگر احصا و خروجی آن از گمرکات استان بود از لحاظ ارزش ۵۳۶ میلیون دلار و از لحاظ وزنی یک هزار و ۴۲۹ هزار تن بوده است.

وی تصریح‌کرد: میزان واردات به سیستان و بلوچستان در پنج ماهه نخست سال جاری به ارزش ۴۶۴ میلیون دلار و وزن ۷۶۶ هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش ۱۵ درصد افزایش و وزنی۲ درصد کاهش داشته است.

کد خبر 5314569

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان صادرات کالا زاهدان هفته دفاع مقدس اربعین حسینی اربعین 1400 ویروس کرونا بوشهر ایلام مرز مهران بازگشایی مدارس عکس استانها آمار کرونا گرگان واکسن کرونا علامه حسن زاده آملی خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲۷ میلیاردی قاچاقچی کالا در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، علیرضا لطفی با اشاره به دستگیری قاچاقچی کالا در استان گفت: پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی خرم آباد ارسال و متهم به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و همچنین ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حمل کالا محکوم شد.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی این محموله قاچاق را که شامل پارچه و فندک بود از یک دستگاه کامیون کشف کرده بودند.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • هدف گذاری برای تجارت ۱۰میلیارد دلاری ایران و پاکستان
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردی قاچاقچی کالا در لرستان
  • عراق اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در صادرات کالا
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد