Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:11:51 GMT

شورش مورینیو به نفع فوتبال‌نویسان رمی (عکس)

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۲۸۸۲

شورش مورینیو به نفع فوتبال‌نویسان رمی (عکس)

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از شکست دیشب تیمش در دیدار برابر لاتزیو کنفرانس خبری را ترک کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پرتغالی رم پس از شکست در دیدار شب گذشته برابر لاتزیو بار دیگر با حرکاتش تمامی توجهات را به خود جلب کرد. او در ابتدا بازیکنانش را در میانه میدان جمع کرده و  اشتباهات‌شان را به آنها گوشزد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس با تیمش به سمت هواداران رم در ورزشگاه رفت تا به آنها ادای احترام کند.


او در مصاحبه زنده تلویزیونی انتقادی را از تصمیمات بحث برانگیز داوری درباره خطای پنالتی روی زانیولو و دیگر صحنه‌ها انجام داد و در حالی که متوجه شادی مارکو پارولو، بازیکن سابق لاتزیو و ستون‌نویس دی ای زد ان، شده بود با طعنه به او بابت کسب این پیروزی تبریک گفت.


اما این پایان ماجرا نبود. او برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران وارد کنفرانس خبری شد اما شرایط طور دیگری پیش رفت. مقامات برگزارکننده این کنفرانس اعلام کردند که باشگاه لاتزیو سیاست جدیدی را برای برگزاری کنفرانس خبری در پیش گرفته و سرمربی پرتغالی باید با اسکای صحبت کند تا دیگر خبرنگاران این صحبت‌ها را دنبال کرده و سپس سوالات خود را به مدیر رسانه‌ای تحویل دهند. 


اینجا بود که شرایط پیچیده شد چرا که سرمربی پرتغالی علاقه‌ای به انجام این کار نشد و در حالی که پیش از آن روی صندلی مخصوص خود در اتاق کنفرانس نشسته و قصد داشت از بطری آب معدنی جلوی خود بنوشد، این اتاق را ترک کرد. او سپس بار دیگر به محل برگزاری کنفرانس خبری برگشت و چند دقیقه باز هم از آنجا خارج شد. 

 


مورینیو در این باره گفت:« بیایید کنفرانس خبری را بیرون از اینجا برگزار کنیم تا همه بتوانند حضور داشته باشند. آنها هم حقی دارند.»


مقامات برگزارکننده به او تاکید کردند که این شیوه مدنظر لاتزیوست و سرمربی سابق چلسی پاسخ داد:« این سبک منتخب لاتزیو برای سرمربی تیم خود است. من سرمربی رم هستم. من می‌خواهم با رسانه‌ها حرف بزنم و شما اجازه این کار را به من نمی‌دهید. شما باید به کار آنها احترام بگذارید، آنها هم خبرنگار هستند. آنها باید حق مطرح کردن سوال از من را داشت باشند.»


مسئول برگزارکننده کنفرانس خبری سعی کرد تنش را کاهش دهد اما موفق نبود. او گفت:« من متاسفم اما کنفرانس به این شکل برگزار می‌شود.»


و اینجا بود که سرمربی پرتغالی بسیار عصبانی شد، اتاق را ترک کرده و در را پشت سرش محکم به هم کوبید.

ژوزه مورینیو (سرمربی) آ اس رم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی آ اس رم سرمربی پرتغالی کنفرانس خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد

سرمربی پرسپولیس به دلیل تاخیر پیش آمده در پرواز تیم به آبادان به نشست خبری پیش از بازی فردا نرسید. 
 

طرفداری | اوسمار به نشست خبری نرسید 

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کاروان پرسپولیس امروز عصر و بعد از انجام آخرین تمرین پیش از بازی با نفت راهی آبادان شد.
طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود نشست خبری اوسمار ویرا پیش از این دیدار ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در ورزشگاه تختی انجام شود اما با توجه به تاخیر در پرواز سرخپوشان به آبادان، سرمربی برزیلی به این کنفرانس نرسید.

علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در این ارتباط گفت:

متاسفانه به دلیل تاخیر پیش آمده در پرواز تیم، نتوانستیم در نشست خبری حاضر شده و در خدمت خبرنگاران عزیز در شهر آبادان باشیم. آقای اوسمار هم علیرغم میل باطنی برای حضور در نشست، با توجه به شرایط پیش آمده از رسانه‌های محترم محلی عذرخواهی کردند. به امید خدا فردا بعد از بازی در خدمت اصحاب محترم رسانه خواهیم بود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان
  • ژاوی در مسیر مورینیو؛ منتقد دیروز، معترض امروز
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد