Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان سه روز است به دلیل دخالت برخی افراد منتسب به باشگاه، تعطیل شده است.

پس از کش و قوس های فراوان و با رایزنی مسئولان استانی برای تیم داری استقلال خوزستان در لیگ یک و متقاعد کردن گروه ملی به ادامه فعالیت در رقابت ها، در نهایت این سرمایه برای خوزستان ماند و مسئولان باشگاه نیز باتوجه به فرصت های از دست رفته، خیلی زود وارد کار شدند و سهراب بختیاری زاده را به عنوان سرمربی انتخاب و فردای آن روز تمرینات تیم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، اما با گذشت تنها چند روز از تمرینات این تیم، گویا برخی از لیدرهای تیم به دلایل مختلف، مشکلاتی را ایجاد کردند و مسئولان باشگاه تصمیم به تعطیلی تمرینات گرفتند و اکنون سه روزی است که تیم تمرین نمی کند، آن هم در شرایطی که اواخر ماه جاری، رقابت های لیگ یک آغاز می شود.

به نظر می رسد باتوجه به این که استقلال خوزستان هواداران بسیاری دارد و مردم خوزستان نیز با قهرمانی این تیم روزهای خوشی را پشت سر گذاشتند و اکنون هم چشم انتظار بازگشت آن به لیگ برتر هستند، باید نهادهای امنیتی به این موضوع و چرایی دخالت برخی افراد در امورات تیم ورود کنند تا سرمایه استان این چنین در بلاتکلیفی نباشد زیرا قرار نیست یک شخص یا چند نفر در قامت لیدر برای یک تیم تعیین تکلیف کنند و هر زمان آن ها خواستند تیم تمرین کند یا نحوه جذب بازیکن یا سایر مسائل، طبق خواسته آن ها باشد.

همچنین شنیده می شود که مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان باتوجه به اتفاقات رخ داده توسط برخی لیدرها، به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اعلام کرده است که با این شرایط قادر به فعالیت نیستند و حتی درخواست فروش امتیاز تیم را داده است.

همین مسیر را نیز استقلال اهواز رفت و با دخالت های نا به جای برخی افراد، هرگز نتوانست مسیر درستی را برای حرکت انتخاب کند و در نهایت رو به نابودی رفت و دیگر خبری از آن نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال استقلال خوزستان استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۳۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور

مدافع استقلال به دیدار مقابل تراکتور هم نخواهد رسید.

به گزارش مشرق، رافائل سیلوا مدافع استقلال که به دلیل آسیب دیدگی در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشت به دیدار برابر تراکتور نخواهد رسید.

سیلوا این روزها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند زودتر به تمرینات و میادین برگردد اما به نظر می‌رسد استقلال برای این بازی هم نمی‌تواند از وجود مدافع خود استفاده کند.

آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلال مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدارهای آتی نخواهد داشت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • دلجویی کاپیتان استقلال از نیروی انتظامی و کمیته انضباطی
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟