Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات جهانی کشتی آزاد از روز شنبه ۱۰ مهرماه به میزبانی نروژ آغاز می‌شود. یک سایت آمریکایی در تحلیل وزن ۸۶ کیلوگرم این مسابقات نوشت: دیوید تیلور نماینده تیم کشتی آمریکا در وزن ۸۶ کیلوگرم برای مسابقات جهانی اسلو نروژ است.

دیوید تیلور از نوامبر ۲۰۱۶ مقابل هیچ کشتی‌گیر بین‌المللی شکست نخورده و هیچ نشانه‌ای از کاهش قدرت خود نشان نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی تیلور در دیدار با حسن یزدانی از ایران و دارنده مدال طلای المپیک باعث شد تا مقابل او ۳ بر صفر برنده باشد.

برای تیلور، یزدانی و نایفونوف در طرف دیگر جدول قرار می‌گیرند و این احتمال وجود دارد با آنها در نیمه نهایی کشتی بگیرد. تیلور در راه رسیدن به فینال جهانی برابر هر رقیبی محبوب‌ترین ورزشکار خواهد بود.

چهارمین برتری برابر حسن یزدانی؟ 

از فوریه ۲۰۱۶، حسن یزدانی ۳ باخت مقابل تیلور را تجربه کرده است.یزدانی و تیلور برای اولین بار در جام جهانی ۲۰۱۷ کشتی گرفتند. با وجود اینکه یزدانی ۳ بر صفر پیش افتاد، تیلور موفق شد ۸ بر ۴ پیش افتاده و یزدانی را مغلوب کند.

دومین رقابت این دو کشتی‌گیر در سال ۲۰۱۸ بود که حسن یزدانی باز هم نتیجه را واگذار کرد. این دو سومین بار در فینال المپیک توکیو روبه روی هم قرار گرفتند که یزدانی در ۱۸ ثانیه پایانی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

یزدانی ظاهراً مقابل تیلور فاصله را کم کرده اما در هیچ کدام از مبارزه‌ها موفق به پیروزی نشده است. به احتمال زیاد در فینال جهانی ۲۰۲۱ متوجه خواهیم شد که چهارمین دیدار یزدانی است که بر تیلور غلبه می‌کند یا خیر؟

کسی نمی‌تواند تیلور و یزدانی را کنار بزند

این سایت تخصصی کشتی در ادامه گزارش خود نوشت: هیچ وزن دیگری در جهان وجود ندارد که کشتی گیران شماره یک، ۲ و ۳ به وضوح مشخص باشند که در وزن ۸۶ کیلوگرم مشخص است. دیوید تیلور به عنوان کشتی‌گیر شماره یک از هیچکس در این زمینه شکست نخورده است. یزدانی که در رده دوم قرار دارد تنها مقابل تیلور شکست خورد. سپس نایفونوف کشتی گیر شماره ۳ فقط به دیوید تیلور و حسن یزدانی باخته است.

در حالی که بعید است کسی تیلور، یزدانی یا نایفونوف را کنار بزند، تعدادی کشتی‌گیر هستند که می‌توانند برای دومین مدال برنز رقابت کنند. به نظر می‌رسد عثمان گوچن و بوریس ماخوف بیشترین موفقیت را در این زمینه دارند.

256 251

کد خبر 1558761

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن یزدانی کشتی آزاد حسن یزدانی کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با کشتی گیری که دیوید تیلور را نابود کرد!

آرون بروکس جدیدترین نامی است که در دنیای کشتی به گوش همه خورده است.

طرفداری | دیوید تیلور یک نام ترسناک برای کشتی جهان است که بردن او تقریبا غیرممکن بود، او به جز یک بار که مقابل حسن یزدانی شکست خورد، از سال 2019 در هیچ رقابتی نباخته بود. با این حال در رقابت های انتخابی یک جوون 23 ساله به نام آرون بروکس، دو بار متوالی موفق شد دیوید تیلور را ببرد تا همه جهان در شوک فرو بروند.

بروکس ۲۳ ساله که پیش از این عناوین قهرمانی مسابقات زیر ۲۳ سال و نوجوانان جهان را در کارنامه داشته موق شد ستاره آمریکایی‌ها در کشتی آزاد را در دو بازی متوالی شکست دهد و نام خودش را به عنوان رقیب جدید حسن یزدانی سر زبان‌ها بیندازد.

بروکس در مریلند به دنیا آمد و در طول دوران دبیرستان، بروکس چهار بار قهرمان رقابت های ملی و چهار بار قهرمان ایالتش شد و یک رکورد عجیب غریب داشت. او در طول این دوران ۱۶۳ پیروزی و ۲ باخت در ایالت مریلند ثبت کرد.

بسیاری از کارشناس ها اعتقاد دارند آرون بروکس از لحاظ بدنی بسیار قوی تر از دیوید تیلور است و این یعنی گرفتن مدال در وزن 86 کیلوگرم با چالش های جدیدی برای ایرانی ها همراه خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • یزدانی - تیلور و یک دشمن مرموز مشترک!
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • آشنایی با کشتی گیری که دیوید تیلور را نابود کرد!
  • واکنش عجیب آرون بروکس به رویارویی با حسن یزدانی
  • واکنش عجیب جانشین تیلور به رویارویی با ایرانی ها
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • با حسن یزدانی چه کنیم؟