Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در گردهمایی فرمانداران سراسر استان هرمزگان، با بیان اینکه کار تلاش و جهادی باید سرلوحه عمل مدیران باشد، اظهار کرد: تمام کسانی که مسئولیتی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی عهده دار هستند باید تا آخرین لحظه خدمت، از اختیارات و ابزار قانونی خود برای پیشبرد مسائل و رفع دغدغه های مردم بهره بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تغییر دولت ها نباید ملاک عمل باشد و اگر سستی در کارمان بوجود بیاید به معنی این است که خالصانه و برای رضای خداوند متعال تلاش نمی کنیم؛ لذا نباید در انجام وظایف محوله به خود سستی راه بدهیم.

استاندار هرمزگان خطاب به حاضران در این نشست، گفت: هر یک از ما که بر این صندلی های مدیریتی تکیه زده ایم، باید نسبت به عملکرد خود در پیشگاه خداوند متعال ، شهدا و نزدیک به دومیلیون هرمزگانی پاسخگو باشیم و بدانیم که در قبال هر تصمیم مدیریتی مسئول هستیم.

 همتی تاکید کرد: فرمانداران باید در مقابل عملکرد و ترک فعل هر یک از مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان ها پاسخگو باشند.

وی، با اشاره به ضرورت تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام، گفت: فرمانداران باید از تمام ظرفیت ها برای پیشبرد عملیات اجرایی پروژه های عمرانی بهره بگیرند و از ظرفیت مدیران کل دستگاه های اجرایی بهره بگیرند.

همتی در بخش دیگری از سخنان خود، خواستار تسریع در صدور احکام شهرداران و دهیاران سراسر استان شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ورود به نیمه دوم سال و احتمال شروع بارندگی و سیل در استان، سیستم مقابله با بحران در شهرستان ها باید آمادگی کامل داشته باشند.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به وضعیت روبه بهبودی کرونا در استان، تاکید کرد: از عادی انگاری کرونا باید پرهیز شود، چرا که این امر در گذشته باعث شده استان در برخی مقاطع زمانی با چالش جدی مواجه شود.

وی بیان کرد: برای بهبود شرایط فعلی و مدیریت کرونا، باید کنترل بر بازار و اماکن عمومی همچنان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: فریدون همتی استاندار هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 1200 سند مالکیت زراعی در اشنویه صادر شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سید علی ترابی بر اهمیت و اولویت صدور اسناد اراضی کشاورزی تأکید کرد و تعامل بیشتر ادارات جهاد کشاورزی و ثبت شهرستان را برای تسریع در فرایند صدور اسناد خواستار شد.

او با اشاره به رفع موانع سنددار کردن اراضی کشاورزی برای ترغیب و تشویق کشاورزان برای دریافت سند رسمی، به تسریع در تشکیل پرونده، حذف هزینه‌های زائد و تسریع در پاسخ به استعلامات معموله تأکید کرد.

در این جلسه بخشداران مرکزی و نالوس، روسای جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و شوراهای اسلامی و دهیاران هم گزارشی از اقدامات صورت گرفته و موانع و مشکلات موجود در فرایند کاری صدور اسناد کشاورزی را مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • تجلیل از رئیس دادگاه خلاق بخش سراجو در مراغه
  • صدور ۱۲۴۰ سند مالکیت زراعی در سال گذشته
  • بیش از 1200 سند مالکیت زراعی در اشنویه صادر شده است
  • اصل پیشگیری از تکرار جرم در صدور احکام جایگزین حبس لحاظ شود
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • تعامل شهرداری‌ها بادستگاه های اجرایی برای حل مشکلات بیشتر شود
  • شهرداران به دنبال درآمدزایی و جذب سرمایه باشند