Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتسال ایران باید روز دوشنبه پنجم مهر در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام جهانی فوتسال به مصاف قزاقستان برود. برنده این مسابقه به جمع چهار تیم پایانی نهمین دوره مسابقات راه پیدا خواهد کرد.

شاگردان محمد ناظم‌الشریعه در حالی رو در روی قزاقستان قرار می‌گیرند که پیش از این شاهد رویارویی ایران با تیم‌های اروپایی در ۱۹ مسابقه بوده‌ایم و حالا بیستمین پیکار با اروپایی‌ها در جام جهانی‌ها را به نظاره خواهیم نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۱۹ مسابقه قبلی هشت برد، هفت باخت و چهار تساوی برای ایران به دست آمده است. پیروزی مقابل صربستان کفه ترازو را به سمت ایران سنگین کرد. در ادامه، ریز نتایج ایران مقابل اروپایی‌ها در جام‌های جهانی فوتسال را مشاهده می‌کنیم:

۱۹۹۲:

هلند ۲-۱ ایران

ایران ۷-۵ ایتالیا

ایران ۲-۰ لهستان

ایران۴-۲ اسپانیا

ایران۴-۲ بلژیک

ایران۶-۹ اسپانیا

۱۹۹۶:

بلژیک ۵-۲ ایران

۲۰۰۰:

اسپانیا ۷-۲ ایران

۲۰۰۴:

ایران ۰-۴ پرتغال

۲۰۰۸:

اسپانیا ۳-۳ ایران

چک۲-۳ ایران

اوکراین ۴-۵ ایران

ایران ۵-۵ ایتالیا

۲۰۱۲:

اسپانیا۲-۲ ایران

۲۰۱۶:

اسپانیا۵-۱ ایران

اذربایجان ۳-۳ ایران

ایران۳-۴ روسیه

ایران۲-۲(۴-۳)پرتغال

۲۰۲۱:

ایران۳-۲صربستان

گفتنی است؛ ایران پیش از این در جام جهانی با قزاقستان بازی نکرده و این تیم دوازدهمین رقیب اروپایی ما در جام جهانی است. اسپانیا با ۶ تقابل، رکورددار رویارویی مقابل تیم ملی فوتسال ایران به حساب می‌آید.

هلند، ایتالیا(۲)، لهستان، اسپانیا(۶)، بلژیک(۲)، پرتغال(۲)، جمهوری چک، اوکراین، آذربایجان، روسیه،  صربستان و قزاقستان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران جام جهانی فوتسال قزاقستان اسپانیا اسپانیا تیم ملی فوتسال ایران جام جهانی فوتسال قزاقستان محمد ناظم الشریعه جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۳۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، روز آینده از ساعت 12:30 دقیقه تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در بانکوک به مصاف قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی در این مسابقه به جمع 4 تیم پایانی راه پیدا خواهد کرد و سهمیه حضور در جام جهانی 2024 که چند ماه دیگر در تاشکند برگزار خواهد شد، تثبیت می‌شود.

سایت فدراسیون فوتبال جزئیات تمرین پیش از مصاف با قرقیزستان را به شرح زیر منتشر کرده است: 

« امروز ساعت ۱۶ به وقت تایلند تیم ملی فوتسال ایران مطابق برنامه، تمرین خود را در ورزشگاه بانکوک آرنا با تمام نفرات برگزار کرد. در این تمرین وحید شمسایی در کنار دستیارانش ضمن شبیه‌سازی ‌سبک بازی قرقیزستان، شیوه‌های مختلف غلبه بر حریف را مرور ‌کردند. حرکات سرعتی و ترکیبی، ضربه‌زنی از زوایای مختلف و تغییر فاز دفاع به حمله و برعکس از جمله کارهای تمرینی انجام شده در بانکوک آرنا بود. تیم بعد از پایان تمرین یک‌ساعته به هتل محل اقامت برگشت.» 

ایران در شرایطی به مصاف قرقیزستان می‌رود که این تیم یکی از دلایل حذف زودهگام ژاپن جدی ترین رقیب ایران بوده و اصلا دیدار آسانی برای شمسایی و شاگردانش در پیش نیست.

دیگر خبرها

  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم)
  • خلاصه بازی فوتسال ایران ۶ - ۱ قرقیزستان؛ ایران به جام جهانی فوتسال رفت + ویدئو
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • عکس| آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • (عکس) آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی (عکس)