Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@15:19:29 GMT

کره‌جنوبی با بازیکن سابق بارسلونا مقابل ایران

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۳۶۲۴

کره‌جنوبی با بازیکن سابق بارسلونا مقابل ایران

آفتاب‌‌نیوز :

 پیک سئونگ هو بازیکن سابق جوانان بارسلونا پس از دو سال دوری به اردوی تیم ملی فوتبال کشورش برای بازی با سوریه و ایران دعوت شد.

به گزارش یونهاپ، این بازیکن ۲۴ ساله یکی از ۲۷ بازیکنی بود که پائولو بنتو برای دیدارهای گروه A مقابل سوریه و ایران در مرحله نهایی انتخابی آسیا ۲۰۲۲ انتخاب کرد.

کره جنوبی در ۷ اکتبر میزبان سوریه است و در ۱۲ اکتبر به مصاف ایران می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره جنوبی در دو بازی ابتدایی خود در گروه A در اوایل ماه جاری لبنان را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و یک تساوی بدون گل به دست آورد. کره با چهار امتیاز در رده دوم گروه قرار دارند و دو امتیاز از ایران عقب هستند.

پیک که تنها سابقه بازی برای تیم جوانان بارسلونا را در کارنامه داشت و فرصت بازی در تیم اصلی را پیدا نکرد، آخرین بار در اکتبر ۲۰۱۹ در جریان دور دوم مقدماتی جام جهانی برای کره به میدان رفته بود.

کره جنوبی تیم ۳۶ رده بندی فیفا تمام بازیکنان لژیونر و شاخص خود را برای این دو دیدار دعوت کرده است تا اردوی آمادگی خود را شروع کند. البته بازیکنانی که خارج از کشور کره بازی می‌کنند طبق مقررات فیفا می‌توانند به اردوی تیم ملی کشورشان اضافه شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فوتبال فوتبال ایران کره جنوبی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روز‌های آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذ‌های کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگر‌های حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در ۲۳ بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه ۹ پاس گل به صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!