Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادادگان و جاماندگان اربعین حسینی در دماوند تا مزار شهدای گمنام شهرستان دماوند راهپیمایی کرده و به یاد مسیر نجف به کربلا عزاداری کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در شهرستان دماوند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه از میدان معلم آغاز و تا مزار شهدای گمنام شهرستان دماوند ادامه پیدا کرد و جاماندگان از قافله عشق امروز با حزن و اندوه و فراق این مسیر را به یاد مسیر نجف به کربلا پیاده‌روی و عزاداری کردند.

پیاده‌روی و عزاداری جاماندگان اربعین حسینی در استان البرز برگزار شدپیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در نطنز به روایت تصویرراهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در بهارستان برگزار شد + تصاویر

موکب‌هایی در این مسیر تعبیه شده بود که یادآور موکب‌های مسیر کربلا و پذیرایی بی‌نظیر از زائران بود و امروز شهرستان دماوند حال و هوای کربلا داشت.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جاماندگان اربعین حسینی شهرستان دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر