Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@07:52:00 GMT

دمای هوای شهر مشهد هشت درجه‌ کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۳۸۳۶

دمای هوای شهر مشهد هشت درجه‌ کاهش یافت

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت:حداکثر دمای هوای شهر مقدس مشهد امروز به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد که این میزان هشت درجه از روز گذشته کمتر است.

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی اثمری اظهار کرد:  طی ۲۴ ساعت گذشته مه ولات با ۳۷ درجه و قوچان با هفت درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سرد ترین نقاط استان بوده اند و دمای هوای شهر مشهد نیز در این مدت بین ۳۲ تا ۱۵ درجه سانتیگراد در نوسان بوده و بیشترین سرعت وزش باد نیز از سبزوار با ۹۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حداکثر دمای هوای امروز شهر مشهد ۲۴ درجه و حداقل دمای هوای شبانه نیز حدود ۱۳ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است اما از فردا روند دما افزایشی می‌شود و به حداکثر ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از بعدازظهر امروز جو ناپایدار هوا به تدریج از استان خارج می شود و فردا جوی تقریبا پایدار بر استان حاکم است و روز چهارشنبه شاهد افزایش وزش باد به ویژه از بعد از ظهر و روز پنجشنبه نیز شاهد افزایش وزش باد و ابرناکی هوا خواهیم بود.

اثمری افزود: طی شبانه روز گذشته در شهرستان کلات حدود هفت دهم میلیمتر بارندگی رخ داده است.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کاهش دما مشهد درجه سانتیگراد دمای هوای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد گرم‌تر می‌شود

میرحسینی کارشناس هواشناسی استان یزد اظهارداشت: دمای امروز یزد از ۹ تا ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان خواهد بود و فردا یکشنبه دمای هوا ۱۱ تا ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.
 
وی گفت: برای بعدازظهر امروز شنبه تا یک‌شنبه و بخصوص سه‌شنبه و چهارشنبه بارش‌های پراکنده مورد انتظار است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر هفته در زنجان
  • بارش ها از امشب، میهمان کرمانی ها می شوند
  • بارش باران و ماندگاری هوای سرد تا ظهر فردا در خراسان رضوی
  • خیرآباد زنجان به عنوان سردترین منطقه استان زنجان گزارش شد
  • خیرآباد زنجان یخ زد
  • هوای تهران گرم خواهد شد
  • هوای قم طی روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • باران حال و هوای همه مناطق خراسان رضوی را بهاری کرد/ماندگاری هوای سرد تا روزهای میانی هفته
  • باران حال و هوای همه مناطق خراسان رضوی را بهاری کرد
  • یزد گرم‌تر می‌شود