Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید چوبینه با اشاره به طرح شهرداری تهران برای واکسیناسیون عمومی در جریان پیاده روی اربعین تهران گفت: اتباع خارجی که به صورت غیر رسمی در کشور حضور دارند با تشخیص هویت، خوداظهاری و فعالیت در مجموعه های شناسنامه دار تحت تزریق واکسن قرار می گیرند.

حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به طرح شهرداری تهران برای واکسیناسیون عمومی در جریان پیاده روی اربعین تهران به خبرنگار برنا گفت: گروه های سیار شرکت شهر سالم تحت برنامه و شعار شهردار تهران با عنوان "دوباره زنده می شود" در مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین حضور دارند و به صورت آمبولانس و ون های مدیریت شهری ارائه خدمت می کنند تا مردمی که تا این لحظه واکسن دریافت نکردند و یا دوز دوم را نزدند از این فرصت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: افراد در کنار عزاداری اباعبدالله می توانند از این فرصت برای ارتقا سلامتی خود استفاده کنند.

چوبینه با اشاره به واکسیناسیون اتباع خارجی اظهار کرد: طبق پیگیری هایی که از سازمان بازرسی کشور داشتیم، اتباعی که شناسنامه و کارت ورود داشته باشند و به صورت رسمی در کشور حضور دارند، واکسینه می شوند. 

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران ادامه داد: افرادی که به صورت غیر رسمی در کشور حضور دارند با تشخیص هویت، خوداظهاری و فعالیت در مجموعه های شناسنامه دار تحت تزریق واکسن قرار می گیرند.

او ادامه داد: نباید ترس اتباع خارجه غیر رسمی باعث شود سلامتشان به خطر بیفتد. بحث های حقوقی با سیستم های حقوقی پیگیری می شود و از مسائل مربوط به سلامت جدا است. اگر فردی واکسینه نشود خود و جامعه را به خطر می اندازد. این افراد اگر شناسنامه رسمی نداشته باشند با شناسایی می توانند تحت تزریق قرار بگیرند.

چوبینه با بیان اینکه حضور اتباع غیر رسمی برای واکسیناسیون سبب ایجاد مشکل برایشان نمی شود، افزود: برای این افراد کارت واکسیناسیون صادر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به آمار واکسیناسیون گفت: واکسیناسیون را از 20 مرداد در چند پایگاه شروع کردیم که حدود 100 هزار نفر وااکسن دریافت کردند.

او در پایان تاکید کرد: طی هفته گذشته با حضور شهردار تهران 26 اکیپ و ایستگاه و پایگاه برای تزریق واکسیناسیون افتتاح شد و کار جهادی بزرگی صورت گرفت که این گروه ها در اقصی نقاط شهر تهران به صورت سیار و خودرویی حضور دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری شهرداری تهران واکسیناسیون پیاده روی عزاداری تشخیص هویت سلامت جامعه را شهر تهران واکسیناسیون اتباع خارجی کرونا حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران برای واکسیناسیون شهرداری تهران شرکت شهر سالم حضور دارند غیر رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح روشنایی و آسفالت مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی در سمنان

مدیر منطقه دو شهرداری سمنان از اصلاح روشنایی و آسفالت مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی در شهر سمنان خبر داد.

حمیدرضا پیوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: اصلاح روشنایی و رفع خاموشی‌های مسیرهای سه‌گانه استقبال از بهار در سطح منطقه دو شهری سمنان که تردد مسافران نوروزی در آن انجام می‌شود، شامل ورودی شرقی از میدان استاندارد تا میدان مشاهیر، میدان استاندارد تا پل امیرکبیر و میدان امام رضا (ع) تا تقاطع غیرهمسطح شهید شاطری و معابر اماکن اقامتگاهی پارک سوکان و کومش صورت گرفته است.

وی افزود: عملیات آسفالت‌ریزی بلوار شهید نوروزی به عنوان یکی از مسیرهای سه‌گانه و پرتردد مسافران نوروزی و زائرین حرم رضوی در این منطقه شهری توسط عوامل شهرداری این منطقه انجام شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: جمع‌آوری آلاچیق‌های غیرمجاز، پاک‌سازی و لایروبی و آب‌گیری مجدد آب‌نماها، رنگ‌آمیزی جداول میادین و معابر، اجرای جداول باغچه‌ای فانتزی در مسیر پیاده‌روهای اصلی و مرمت کف‌فرش پیاده‌راه‌های در مسیر از جمله دیگر اقدامات شهرداری منطقه دو سمنان برای طرح استقبال از بهار و مسافران و گردشگران نوروزی بوده است.

کد خبر 737286

دیگر خبرها

  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • اعلام مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی روز قدس در پایتخت
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • معدوم سازی ۱۲۲ کیلو گرم مواد غذایی در سنندج
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اصلاح روشنایی و آسفالت مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی در سمنان