Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکی یازع در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان با اشاره به برپایی اضطراری مواکب، اظهار کرد: از تعداد کل موکب های خدمات رسان ۳۰ موکب به صورت ثابت در شلمچه استقرار دارند و ۲۶ موکب نیز به صورت عملیاتی در شهرهای آبادان و خرمشهر اقدام به تهیه ی غذا در سه وعده ی صبحانه، ناهار، شام و توزیع آن در میان زائران به صورت بسته بندی شده و بهداشتی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به زائران میان وعده هم داده می شود.

وی گفت: به طور روزانه به ۱۰۰ هزار نفر زائر در مرز شلمچه وعده ی غذایی داده می شود.

وی افزود: تاکنون یک میلیون بطری آب معدنی در میان زائران توزیع شده است.

رئیس ستاد عتبات عالیات آبادان با بیان اینکه ۳۰ موکب مستقر شده در مرز شلمچه از جای جای ایران اسلامیان برای خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین در مرز شلمچه گرد هم آمده اند، تصریح کرد: این موکب ها در هنگام رفت و بازگشت زائران از عراق به آنها خدمات دهی می کنند.

یازع؛ یادآور شد: همچنین یک موکب در بخش عراقی شلمچه برای خدمات رسانی بیشتر به زائران ایرانی برپا کرده ایم که در آن خدمات مختلفی به زائران اربعین حسینی ارائه می شود.

وی با اشاره به فعال سازی سرویس های بهداشتی و حمام های موجود در شلمچه برای خدمات دهی بیشتر و مطلوبتر به زائران امام حسین (ع) گفت: تمام خدمات قابل ارائه به زائران اربعین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

وی افزود: این مواکب تا ۵ روز دیگر کار خدمات رسانی به زائران اربعین را در مرز شلمچه انجام می دهند.

48

کد خبر 1558705

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: زائران اربعین مرز شلمچه خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان