Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که هنوز تصویری به طور رسمی از مراسم عقد قرارداد فراز کمالوند و نفت مسجدسلیمان منتشر نشده، این مربی امروز تیم جدیدش را تمرین داد.

فراز کمالوند که صبح امروز با مدیران نفت مسجدسلیمان بر سر هدایت این تیم لیگ برتری به توافق رسید، بعدازظهر با حضور در کمپ تمرینی این تیم در احمدآباد مستوفی، نفت مسجدسلیمان را تمرین داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت مسجدسلیمان فردا هم با فراز کمالوند دو جلسه صبح و بعدازظهر تمرین می کند تا عقب ماندگی این تیم از تمرینات جبران شود.

آنچه باعث این عقب ماندگی شده، شرط های عجیب باشگاه خوزستانی برای مربیان است. ابتدا محمود فکری با شرط برکناری در صورت سه باخت متوالی از نفت جدا شد، سپس سیروس پورموسوی به گفته خودش در اعتراض به تصمیم معاون باشگاه که گزینه های سوم را با دستمزدی معادل گزینه های اول سرمربی می خرید، با باشگاه به مشکل خورد و کنار رفت و در ادامه گفته شد نفت مسجدسلیمان برای سیدمهدی رحمتی هم شرط گذاشته اگر چهار بازی پشت سر هم باخت، برکنار شود و حتی این مربی جوان هم زیر بار این شرط نرفته و حالا فراز کمالوند بدون آن که اعلام شود این شرط را قبول کرده یا نه، کارش به عنوان سرمربی در تیم نفت مسجدسلیمان آغاز شده است.

فراز کمالوند امروز نفت را تمرین داد و طبق آخرین اخبار رسیده از اردوی این تیم مجتبی لطفی، مدافع میانی سایپا که در پارس جنوبی جم هم شاگرد فراز کمالوند بود و امین هاشمی فرد از قشقایی شیراز با نفت مسجدسلیمان توافق کردند و به صورت رسمی به این تیم لیگ برتری پیوستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فراز کمالوند نفت مسجدسلیمان فراز کمالوند نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان فراز کمالوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی

۶ دوچرخه سوار به همراه یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوهای تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان، اردوی تیم ملی دوچرخه سواری مردان و زنان ایران در رده‌های سنی بزرگسالان، امید و جوانان به میزبانی پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و تا بیست‌ویکم این ماه ادامه دارد.

دوچرخه‌سواران استان در تمامی رده‌های سنی در این اردو حضور دارند و آیدین علیاری و حسن سیف‌اللهی در رده بزرگسالان، علی لبیب در رده امید و پردیس فیض‌اللهی، فاطمه دادگر و امیر علیزاده در رده جوانان به‌عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی به اردو دعوت شده‌اند.

همچنین بهزاد کرم‌زاده از آذربایجان شرقی به‌عنوان مربی در این اردو حضور دارد.

کد خبر 746990

دیگر خبرها

  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی