Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علیرضا کاظمی روز دوشنبه در مسجد امام حسین(ع) شهر ایذه در جمع مردم و مسئولان منطقه و خانواده این شهید دانش آموز افزود: نام این شهید دلاور را بر تارک ساختار آموزش و پرورش در سراسر کشور ثبت می‌کنیم که برای این کار با سازمان نوسازی مدارس کشور هماهنگ شده تا در تمامی استان‌ها یک مکان آموزشی و ورزشگاه به نام این شهید نامگذاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش برای ماندگاری فرهنگ ایثار تلاش خواهد کرد، ادامه داد: شجاعت و دلاوری و روایت زندگی این شهید دانش آموز را برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره او در کتاب‌های درسی ثبت خواهیم کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه شجاعت دانش آموز دهه هشتادی ایذه‌ای معنای واقعی ایثار و شهادت را به نسل جدید نشان داد، گفت: در شرایطی که مردم خوزستان و مردم شهر ایذه داغدار یک قهرمان بزرگ هستند در جمع مردم و خانواده این دانش آموز قهرمان حضور یافته‌ام. 
وی ادامه داد: خوزستان در تاریخ کشور تمدن ساز بوده و حماسه‌های جاویدان و پر افتخار این استان در کشور ماندگار است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این نوجوان با شهادت خود در هفته دفاع مقدی حماسه سازی کرد، گفت: شجاعت و دلاوری این قهرمان بزرگ بود که یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و به ویژه یاد شهدای دانش آموز بار دیگر در دلها زنده شد.

کاظمی بیان کرد: شهید علی لندی شجاعت و فداکاری را به جامعه نشان داد که باید این فرهنگ به نسل جدید منتقل شود.

وی با بیان اینکه شجاعت شهید لندی را در کشور و جامعه جاری و ساری خواهیم کرد، افزود: قدردان این شهید هستیم و سر تعظیم در مقابل خانواده او فرود می‌آوریم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهارداشت: جشنواره پرسش مهر را که با عنوان "ایران قوی" توسط رئیس جمهوری مطرح شد، به نام این شهید بزرگ تغییر خواهیم داد.

وی افزود: با کمک کانون فرهنگی و پرورشی کتابی برای انتقال این فرهنگ به نسل جدید نگاشته می‌شود و از تمامی ابزارها برای انتقال نام و فرهنگ این دانش آموز شهید در کشور استفاده خواهیم کرد.
کاظمی با بیان اینکه این دانش آموز مورد تکریم تک تک مردم کشور و مقام معظم رهبری قرار گرفته است، گفت: بر خود واجب دانستم که عرض تبریک و تسلیت را به نمایندگی از تمامی مسئولان کشور به خانواده این دانش آموز شهید ابلاغ کنم.
وی ادامه داد: دانش آموزان خوزستان در همه بخش‌ها می‌درخشند و نشان دادند که ظرفیت نیروی انسانی در کشور بی نظیر است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه فرهنگی و فرهنگ ساز ماموریت اصلی خود را انتقال ارزش‌های انقلاب و نظام به نسل بعد می‌داند.

در این مراسم نشان شجاعت به نام شهید قاسم سلیمانی توسط سرپرست وزارت آموزش و پرورش به خانواده این شهید دانش آموز اعطا شد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش امروز دوشنبه به منظور دیدار با خانواده شهید لندی و نشست با مسئولان استانی وارد خوزستان شد.

وی همچنین با حضور بر سر مزار این شهید دانش آموز در روستای بلوطک ایذه با قرایت فاتحه و اهدای گل به مقام این شهید ادای احترام کرد.

این نوجوان ایذه‌ای ۱۸ شهریور ماه پس از وقوع آتش سوزی کپسول گاز مایع در خانه همسایه، برای نجات زن میانسال و سالخورده به آتش زد و با فداکاری تمام برای دور کردن منشا حریق از آنها جان ۲ نفر را نجات داد اما خود گرفتار آتش شد.

این قهرمان با ۹۱ درصد سوختگی ابتدا به بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز و پس از آن به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم اصفهان اعزام و بستری شده بود که درنهایت جان به جان آفرین تسلیم کرد. 

برچسب‌ها مدارس شهید خوزستان ایذه علی لندی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس شهید خوزستان مدارس شهید خوزستان ایذه علی لندی سرپرست وزارت آموزش و پرورش شهید دانش آموز دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند

فرهادی، سخنگوی آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر ۲ میلیون دانش آموز حافظ کل قرآن هستند.

میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش هم گفت: طرح ملی اتقان که مخفف «ارتقای توانمندی‌های قرآنی آموزگاران، مدیران و معاونان مدارس دوره ابتدایی» است از مصوبات کمیسیون آموزش قرآن کریم است.
وی افزود: این طرح در پنج استان ایلام، قم، خراسان شمالی،  بوشهر ‌و شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

گفته شده تعداد شرکت کنندگان طرح اتقان در استان ایلام هزار و ۶۹۱ نفر، خراسان شمالی هزار و ۴۵۸ نفر، قم سه هزار و ۱۸۱ نفر، تهران هفت هزار و ۴۳ نفر، بوشهر چهار هزار و ۹۷۳ نفر بوده و در مجموع ۱۸ هزار و ۳۴۶  در این طرح شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد