Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:08:33 GMT

اهدای مدال شجاعت به شهید علی لندی

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۴۱۴۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت 7 MB

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کاظمی ظهر امروز ضمن سفر به شهرستان ایذه و ادای احترام به مقام شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای با خانواده وی دیدار و مدال بین المللی شجاعت مجلس دانش آموزی را به این شهید تقدیم کرد.

شهید علی لَندی نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای روز ۱۸ شهریورماه پس از وقوع آتش سوزی در خانه همسایه، با فداکاری تمام دو بانوی میانسال گرفتار در آتش را نجات داد و خود دچار ۹۱ درصد سوختگی شد و بر اثر شدت جراحات وارده روز جمعه ۲ مهرماه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5314688

منبع: مهر

کلیدواژه: علی لندی ایذه آموزش و پرورش خوزستان مجلس دانش آموزی علیرضا کاظمی اربعین 1400 اربعین حسینی هفته دفاع مقدس ویروس کرونا بوشهر مرز مهران ایلام بازگشایی مدارس عکس استانها علامه حسن زاده آملی آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار محمدعلی فلکی یکی از فرماندهان دفاع مقدس و فرمانده تیپ نینوای لشکر حضرت سید الشهدا در یازدهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان اظهار کرد: شهدای خوشنام بدون نام و نشان برای دفاع از ناموس، خاک، وطن و برای بقای اسلام و انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند و دو شهید گمنام، محراب این واحد دانشگاهی هستند که امروز یازدهمین سالگردی است که برای این شهدا یادواره برگزار می‌شود.

وی با اشاره پیش‌قدم بودن گیلانیان در همه عرصه‌ها عنوان کرد: تا به امروز در هر عرصه‌ای که نیاز به مردم بوده در صحنه حاضر شدند و گیلانی‌ها هم مانند سایر هموطنان پیش‌قدم بودند. با توجه به شرایط سنی و مسئولیت‌ها، مردم گیلان را در خط مقدم دیدم در عملیات والفجر دو در منطقه پیرانشهر، عملیات والفجر چهار، منطقه کانی مانگا و ... رزمندگان شما را دیدم شجاعت و شهامت آنها زبان‌زد بود و اوج شکوه مردم گیلان و رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸ عبور از اروند بود. در حوادث سیل و زلزله و حوادث طبیعی که نیاز به حضور مردم است آنجا مردم را دیدم.

فرمانده تیپ نینوای لشکر حضرت سید الشهدا افزود: نمی‌گویم که لاهیجان را به چای آن نمی‌شناسم؛ اما ارزش لاهیجان فقط طبیعت، کوه، جنگل و دریای آن نیست در سوریه سال ۹۵ در عملیات خان تومان دقیقاً در منطقه عملیاتی العیست و الحاظر بچه‌های یگان میرزا کوچک خان و آن شجاعت و شهامت آنان را برای بازپس‌گیری آن تپه و منطقه از داعش را شاهد بویدم و روحیه، شجاعت، شهامت، ایثار، فداکاری و نشاط آنان را در حین عملیات و بعد از عملیات دیدم.

فلکی با اشاره به رشادت و جانفشانی شهدا عنوان کرد: در جنگ جهانی دوم تمام ایران توسط متحدین و متفقین اشغال شد؛ اما در جنگ هشت ساله یک وجب هم خاک از دست ندادیم همه اینها به همت شهدا بود که سختی‌های زیادی هم متحمل شدند و غیرت به خرج دادن تحمل کردند تا این مملکت را از دست دشمن آن مناطقی که اشغال بود باز پس گرفتند و امروز من و شما این افتخار را داریم. شهدا در زمان هشت سال دفاع مقدس جان خود را تقدیم نظام و آرمان‌های انقلاب کردند تا عزت، استقلال و امنیت جمهوری اسلامی برقرار باشد.

وی با بیان اینکه در وصیت‌نامه‌های شهدا بر اطاعت از ولایت و رهبری تأکید شده گفت: همه باید با تأسی از شهدا همواره در مسیر ولایت باشیم تا نظام اسلامی از گزند دشمنان در امان باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • بودجه و شجاعت بازگشت به ماه وجود ندارد!
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • «اسلحه مادری» در قاب شبکه دو
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد
  • پسر ایذه ای سهمیه های فرنگی را تکمیل کرد
  • پایان مقاومت ١١٠ روزه نوجوان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان/محمدمهدی ١٢ ساله شهید شد