Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-29@11:35:10 GMT

زائران از آمدن به مرز مهران خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۴۱۹۹

زائران از آمدن به مرز مهران خودداری کنند


در حالی که شایعاتی مبنی بر باز شدن مرز مهران به روی زائران در سطح کشور پخش گردیده اما بنا به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین ایلام که در مرز حضور پیدا کرده   این شایعات مطلقا صحت نداشته و هزاران نفر که به شهر مرزی مهران مراجعه کرده اند اکنون در این شهر سرگردان هستند   بنا بر مشاهدات ما زائران دیشب را در پل زائر سپری کرده و اجازه حضور در پایانه مرزی را پیدا نکردند    پیش از این مسئولان استانی و کشوری بارها به صراحت اعلام کرده بودند که مرز مهران بسته است و مردم از آمدن به مرز خودداری نمایند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حال حاضر مرز فقط برای بازگشت زائران از کشور عراق باز است


منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مرز مهران اربعین حسینی ممنوعیت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری خالدآباد به درجه ۴ ارتقا پیدا کرد

شهردار خالدآباد از موافقت وزیر کشور با ارتقای درجه شهرداری خالدآباد خبر داد.

غلامرضا جنتی‌عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و بر اساس شیوه‌نامه و عوامل ناظر بر درجه‌بندی شهرداری‌ها، وزیر کشور موافقت خود را با ارتقای درجه شهرداری خالدآباد اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه با موافقت وزیر کشور شهرداری خالدآباد پس از ۱۲ سال به رتبه ۴ ارتقا پیدا کرد، افزود: وزارت کشور شهرداری‌ها را بر اساس شاخص‌های کلی از جمله جمعیت، بودجه و توسعه‌یافتگی درجه‌بندی می‌کند.

شهردار خالدآباد بیان کرد: این درجه‌بندی به عنوان شاخصی برای تعیین توسعه‌یافتگی شهر، میزان اعتبارات عمرانی، تسهیلات دولتی، تأمین بودجه تجهیزات و ماشین‌آلات و موارد دیگر مهم است.

جنتی‌عطایی، ارتقای درجه شهرداری را حرکتی ارزشمند جهت افزایش بهره‌مندی شهر و شهروندان از برخی مزایا مانند پست‌های اداری شهرداری، اعتبارات ملی، قیر رایگان، کمک به خرید ماشین‌آلات و تجهیزات و دیگر منابع ملی دانست.

وی ضمن تشکر از همه همکاران خصوصاً مسئولان پرتلاش واحدهای اداری و مالی شهرداری که در این اتفاق مبارک نقش داشته‌اند، خاطرنشان کرد: با ارتقای درجه شهرداری خالدآباد ساختار تشکیلاتی شهرداری نیز تغییر پیدا خواهد کرد.

شهردار خالدآباد ابراز امیدواری کرد با همت و پشتکار همه همکاران در شهرداری و حمایت‌های بی‌دریغ شورای اسلامی شهر و همکاری و همدلی مردم فهیم شهر خالدآباد بتوانیم شهری آبادتر، داشته باشیم.

کد خبر 739857

دیگر خبرها

  • زمزمه دعای ندبه در میعادگاه منتظران + تصاویر
  • سهم قرآن، در نمایشگاه قرآن کریم باید سهم پررنگی باشد
  • شهرداری خالدآباد به درجه ۴ ارتقا پیدا کرد
  • از تردد در این مسیر‌ها خودداری کنید
  • روزه باعث به وجود آمدن تقوا و پرورش روح می‌شود
  • در نظر گرفتن تمیهدات لازم در کمپ‌ها و اماکن استقرار زائران
  • ​​​​​​​روش های بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • مداحی در رثای کریم اهل بیت(ع) با حضور زائران رضوی
  • تقریبا هیج شکایتی از هتل‌های مشهد در نوروز نداشته‌ایم/ ماندگاری زائر افزایش پیدا کرده است