Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – استقلالی ها که در روزهای گذشته در زمین مجموعه ورزشی انقلاب تمرین می کردند به دلیل تعطیلی مجموعه ورزشی انقلاب به خاطر اربعین حسینی، امروز به زمین خیریه عمل می روند.

این زمین در حال حاضر تحت اجاره باشگاه هوادار است و تنها به صورت موقت برای دو ساعت در اختیار استقلالی‌ها قرار داده شده و به همین خاطر استقلالی ها مجبور شدند زیر آفتاب و در گرمای هوای ساعت ۱۵:۳۰ تمرین خود را برگزار کنند تا این تیم از فردا تمرینات خود را در زمینی دیگر استارت بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان تیم استقلال روز گذشته نیز با سرکشی به زمین‌های دستگردی و راه‌آهن قصد داشتند یکی از این دو زمین را برای تمرینات استقلال اجاره کنند اما مشخص شد چمن هر دو این استادیوم ها زیر کشت رفته اند. بنابراین کادر سرپرستی تیم استقلال قرار است بازدیدی هم از زمین چمن دانشگاهی در محله امیرآباد داشته باشد تا در صورت مساعد بودن شرایط چمن آن و تایید کادر فنی تمرینات استقلال از این پس به محله امیرآباد تغییر مکان بدهد.

ظاهراً زمین چمن مجموعه دانشگاهی پیش از این تحت اجاره باشگاه مس رفسنجان بوده که در حال حاضر برای اردوی آماده سازی در ترکیه به سر می‌برند. مدیران این زمین ورزشی در صحبتی که با مسئولان استقلال داشتند اعلام کردند تیم رفسنجان پس از بازگشت از ترکیه به شهر خودشان برگشته و تمرینات خود را در آنجا ادامه می‌دهند.

از این رو بعید نیست تمرینات استقلال با عقد قرارداد جدید با مسئولان زمین دانشگاه امیر آباد از این پس به این مکان منتقل شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید چمران ارومیه گفت: با هدف ارتقای سرانه ورزشی برای استفاده دانش آموزان در استان، ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی ورزشی در دولت سیزدهم احداث شده و به بهره برداری رسیده است.

علی مطهری افزود: هفت باب سالن ورزشی هم دو سال اخیر به فضاهای ورزشی دانش آموزان استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالنهای ورزشی مجموعه آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به ١٢٠ باب رسیده است.

وی، به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان هم اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح یک تحول بزرگ در موضوع فضاهای ورزشی اتفاق افتاده که آذربایجان‌غربی یکی از پیشروهای این موضوع در سطح کشور است.

مطهری افزود: در دو سال اخیر ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش آموزی در سطح استان احداث و ایجاد شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشی تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازی سالن‌های ورزشی نیز صورت گرفته است.

همچنین با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی،کلنگ احداث مجموعه ورزشی مدرسه شهید چمران ارومیه امروز به زمین زده شد.

به گفته مسئولان آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، این مجموعه با اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال و همچنین پیش بینی زمانی یک ساله احداث می‌شود.

سالن ورزشی سردار شهید زاهدی نیز با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانغربی در مجموعه ورزشی شهید باهنر ارومیه در خیابان خرمشهر کلنگ زنی شد.

این سالن در فضایی به مساحت یکهزار مترمربع و اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال احداث خواهد شد و تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به همراه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، همچنین با حضور در مجتمع شهید رجایی ارومیه و استخر این مجموعه از طرح مهارت آموزی شنا بازدیدکرد.

صادق ستاری فرد در این بازدید گفت: این طرح برای دانش آموزان دوره های چهارم و پنجم ابتدایی به صورت مهارت آموزی و برای دانش آموزان دوره ششم ابتدایی به صورت آموزش شنا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی