Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@03:35:41 GMT

دردسر برای جذب بازیکنان جدید شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۴۷۷۱

دردسر برای جذب بازیکنان جدید شهرخودرو

بازیکنان مدنظر شهرخودرو با توجه به درخواست این باشگاه برای امضای قرارداد دو ساله، به توافق با این تیم دست نیافته‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بعد از پایان همکاری مهدی رحمتی با شهرخودرو و حضور دوباره رضا مهاجری در جمع مشهدی‌ها، این باشگاه تلاش خود را برای جذب نفرات مدنظر استارت زده و چند بازیکن را به مشهد کشانده، اکنون گفته می‌شود عدم توافق طرفین بر سر مدت قرارداد باعث شده آنها به چالش دچار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باشگاه شهرخودرو ضمن دعوت بازیکنان سابق خود به تمدید دوباره قرارداد، از نفرات جدید و مدنظر خود نیز خواسته تا پای قرارداد دو ساله را امضا کنند. موضوعی که با توافق چند نفر از آنها قرار نگرفته تا احتمال قطع همکاری طرفین افزایش یابد.

محسن ربیع‌خواه، مجتبی مقتدایی، مجتبی بیژن و ... از جمله بازیکنانی هستند که در نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و یکم وارد مذاکره با شهر خودرو شده‌اند و باید دید تکلیف همکاری طرفین به چه شکل خواهد شد.

پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکو خمز امروز از تراکتور جدا می‌شود؟

پاکو خمز در آستانه فسخ قرارداد و جدایی توافقی از باشگاه تراکتور قرار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پاکو خمز سرمربی تراکتور که چند روز قبل با مسئولان این باشگاه نشستی را برگزار کرده بود به احتمال فراوان امروز از این تیم جدا خواهد شد. 

به احتمال فراوان این مربی آخرین جلسه تمرینی خود را با تراکتور پشت سر بگذارد و سپس به همکاری اش با تیم تبریزی پایان دهد. این مربی که با این باشگاه قرارداد دارد در آخرین صحبت هایی که با مسئولان باشگاه داشته تلویحا اعلام کرده نمی خواهد در تراکتور بماند.

البته باشگاه تراکتور با توجه به غرامت فسخ قرارداد پیشنهادی برای قطع همکاری به این مربی ارائه نکرده اما طبق پیگیری خبرنگار آنا این مربی خودش تصمیم گرفته تا از تراکتور جدا شود و به نظر می رسد آنقدر مصمم است که شاید همین امروز به همکاری اش با این باشگاه پرطرفدار خاتمه بدهد.

طی یکی دو روز اخیر شایعاتی در مورد مذاکره باشگاه تراکتور با گل محمدی مطرح شده اما خبرنگار آنا کسب اطلاع کرد این خبر صحت ندارد.

دیگر خبرها

  • کنان ییلدیز در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس
  • شوک بزرگ به تراکتور؛ پاکو خمس رفتنی شد
  • پایان کار خمس در تراکتور
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی | سرمربی اسپانیایی با رقم سنگین حاضر به رفتن شد
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی/ سرمربی اسپانیایی رفتنی شد
  • پاکو خمز امروز از تراکتور جدا می‌شود؟
  • همه به دنبال یحیی؛ گل‌محمدی گزینه جانشینی چهره‌های مطرح!
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و خانه معدن ایران
  • توسعه تکنولوژی‌های نوین و ایجاد روابط نوین بین دانشگاه و صنعت
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با هلدینگ بین‌المللی