Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کره جنوبی در خصوص لیست منتشر شده تیم و اهمیت بازی با تیم ملی کشورمان صحبت کرد.

به گزارش قدس آنلاین، پائولو بنتو در خصوص لیست منتشر شده کره جنوبی برای دیدار مقابل تیم ملی کشورمان و تیم ملی سوریه در رقابت انتخابی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ صحبت کرد.

تیم ملی کره جنوبی در ۲ بازی اخیر خود مقابل عراق به تساوی بدون گل رسید و در بازی با لبنان به سختی به برتری یک بر صفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش ضعیف باعث شده تا انتقادها از پائولو بنتو افزایش یابد.

بنتو در نشست خبری در خصوص لیست منتشر شده تیم ملی کره جنوبی گفت: تا آنجا که من می‌دانم غیر ممکن است که بازی‌ها به تعویق بیفتد. پس ما نیاز داریم که بازیکنان خود را برای این بازی‌ها به اوج آمادگی برسانیم. ما در هر زمان باید با بهترین‌ بازیکنان موجود به میدان برویم زیرا هدف ما پیروزی است. من همیشه سعی می‌کنم بهترین‌ها را برای تیم ملی انتخاب کنم.

وی ادامه داد: به نظرم انتقاد کردن ساده است ولی تصمیم گرفتن در خصوص بازیکنان بسیار سخت خواهد بود. به همین خاطر است که در خصوص تصمیم‌هایم بیشتر از حرف‌ها و انتقادها نگران هستم. ما چیزی که اکنون باید انجام دهیم این است که تمرکز داشته باشیم و مقابل حریفان خود با احترام بازی کنیم. ما سعی داریم که تیم ملی از جنبه‌های مختلف پیشرفت کند زیرا تا اینجای کار اصلا خوب بازی نکرده‌ایم. ما در تلاش هستیم که عملکرد خط تهاجمی تیم پیشرفت کند و بتوانیم شانس‌های بیشتری روی دروازه حریفان خلق کنیم. البته خط دفاعی ما بسیار خوب کار کرد و می‌خواهیم همین روند را در بازی‌های پیش رو ادامه دهیم.

بنتو گفت: ما برای کسب ۶ امتیاز به این مسابقات وارد خواهیم شد. می‌خواهیم بازی خودمان را انجام دهیم و از عقب بازی‌سازی را آغاز کنیم. اگر به چنین بازی اعتقاد ندارید پس دلیلی ندارد من اینجا باشم. ما برای پیروزی به مصاف ایران و سوریه خواهیم رفت.

وی در خصوص عدم دعوت «کانگ این لی» که در بازی‌های اخیر مایوروکا نمایش خوبی داشته و توانسته مقابل رئال مادرید نیز گلزنی کند گفت: در آن پست ما بازیکن زیاد داشتیم.  درست است او نمایش خیلی خوبی در ۲ بازی اخیر تیمش داشت ولی بازیکنانی که اکنون انتخاب شده‌اند نمایش عالی در این پست و خط میانی از خودشان به ثبت رسانده‌اند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پائولو بنتو تیم ملی کره جنوبی کره جنوبی تيم ملي ايران ایران مقدماتی جام جهانی قطر کره جنوبی تیم ملی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت