Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمد حسن قوسیان مقدم درباره تدابیر جمعیت هلال احمر برای بازگشت زائران اربعین به کشور گفت:‌ برابر پیش‌بینی‌های انجام شده بازگشت زائران اربعین به کشور از عصر امروز آغاز خواهد شد و برخی از زائرانی که به شکل هوایی به کشور عراق رفته بودند به شکل زمینی وارد کشور خواهند شد.

وی ادامه داد:‌در همین راستا نیز ۵۲ پست ثابت و موقت امدادی در استان‌های ایلام و خوزستان برای خدمت رسانی به زائران ایرانی در برگشت از عراق پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۴۱۰ امدادگر هلال‌احمر در قالب ۸۲ تیم عملیاتی آماده امداد به هر حادثه احتمالی هستند.

به گفته دبیرکل جمعیت هلال احمر، ۳۳ دستگاه آمبولانس سازمان امدادونجات، چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه دستگاه خودروی ارتباطات رادیویی و سه فروند بالگرد هلال‌احمر تجهیزاتی است که تا ظهر سه شنبه، پنجم مهرماه در اختیار تیم‌های عملیاتی مذکور قرار گرفته است.

قوسیان درباره اخذ تست کرونا از زائران بازگشته به کشور نیز گفت:‌ با توجه به قیمت بالای تست کرونا در کشور عراق، ما در تلاشیم که تا فردا بتوانیم امکان انجام تست‌های فوری برای زائران ایرانی را در مراکز پزشکی هلال احمر در کشور عراق فراهم کنیم و اگر زائران با این تست‌ها به کشور برگردند قابل قبول است.

وی ادامه داد: همچنین در مرزها نیز تمهیدات لازم برای اخذ تست کرونا از مسافران ورودی به کشور اتخاذ شد و از وزارت بهداشت نیز پیگیر هستیم که کیت‌های آزمایشگاهی را در اختیارمان قرار دهد.

قوسیان درباره خدمات جمعیت هلال احمر به زائران در مسیر رفت به عتبات نیز گفت:‌با توجه به اینکه سفر زمینی به عراق انجام نشده است، ما نیز تمهیداتی در این خصوص نداریم و تابع ستاد مرکزی اربعین هستیم. اما در مورد بازگشت تمهیدات لازم را در پایانه‌های زمینی و هوایی اتخاذ کرده‌ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: زائران اربعین کرونا ویروس تست کرونا هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، طاهره صحرایی گفت: اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان برای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای اجرای طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در کشور و پویش کاشت ۵ میلیون درخت توسط اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، همت بالایی گذاشتند.

وی افزود: جوانان هلال احمر خراسان جنوبی با کاشت بیش از ۱۸۲ هزار نهال موفق شدند گام موثری در این طرح بردارند.

سرپرست معاونت جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: میزان تعهد خراسان جنوبی در پویش کاشت ۵ میلیون درخت، ۱۷۵ هزار نهال است.

صحرایی افزود: در حال حاضر بر اساس آخرین رتبه بندی کشوری، به همت اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان، خراسان جنوبی در جایگاه ششم کشور قرار گرفته است.

به گفته وی این پویش تا اواخر اردیبهشت ماه و هفته هلال در سطح کشور ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • حریت: پس از سفر اردوغان به عراق، عملیات زمینی علیه پ‌ک‌ک آغاز می‌شود
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • تزریق واکسن مننژیت ۱۲۰ نفر از زائران حج در استان ایلام
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد
  • واکسینه شدن نیمی از زائران قمی حج تمتع
  • تاکنون نیمی از زائران قمی حج تمتع واکسینه شدنه اند
  • وسایلی که زائران حج عمره باید همراهشان ببرند