Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: در پاسخ به انتشار گزارش غلط آقای گروسی مدیرکل آژانس، نامه ای برای آژانس ارسال و نسبت به این اقدام غیر سازنده اعتراض شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، بهروز کمالوندی توضیح داد: آقای گروسی و همکاران ایشان به خوبی میدانند که تفاهم صورت گرفته در قالب بیانیه مشترک، مشمول تجهیزات نظارتی ( دوربین ها) مجتمع کرج به این دلیل که در نتیجه خرابکاری تیرماه این مجتمع همچنان تحت تحقیقات امنیتی قرار دارد، نمی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: درخواست تعمیم تعویض کارت های حافظه به دوربین های این مجتمع در سفر مدیرکل به تهران و نیز دیدار حاشیه کنفرانس عمومی وین مطرح شده بود که در هر دو بار ضمن ارائه توضیحات توسط مهندس اسلامی، پاسخ منفی و مخالفت ایران را بدنبال داشت. کمالوندی توضیح داد که درج واژه " مشخص شده " در مقابل کلمه تجهیزات به همین منظور و با هدف مستثنی شدن این مجتمع از سرویس و تعویض کارتهای حافظه صورت گرفته است.
سخنگوی سازمان یاد آوری نمود که در دیدار وین هنگامی که بار دیگر مدیرکل درخواست سرویس دوربینهای مجتمع کرج را مطرح نمود، مهندس اسلامی با صراحت کامل و ذکر دلایل مطرح شده در جلسه قبل، تعمیم تعویض کارتهای حافظه به مجتمع یاد شده را ناممکن و خارج از چارچوب بیانیه مشترک اعلام نمود.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران متذکر شد که ضرورت دارد مسئولین این سازمان بین المللی با پرهیز از موضع گیری های هدفمند سیاسی، گزارشات غلط و مغرضانه، روند سازنده ایجاد شده بدنبال مراودات اخیر ایران و آژانس را تخریب نکنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آژانس تخریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییری در روند سوخت‌رسانی مازندران ایجاد نشده است

ایسنا/مازندران سوخت‌رسانی در مراکز پمپ بنزین استان مازندران طبق روال همیشگی ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در پی حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: در جایگاه پمپ بنزین شهید اسماعیلی که یکی از پرفروش‌ترین جایگاه‌های سطح استان است روال عادی دارد.

سبحان رجب پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در جایگاه‌های دیگر استان هم وضعیت سوخت رسانی عادی است و خدمت رسانی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سوخت‌رسانی در مراکز پمپ بنزین استان طبق روال همیشگی ادامه دارد، تصریح کرد: هیچ تغییری در روند سوخت‌رسانی ما ایجاد نشده است و حالت عادی دارد.

پیش از این مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفته بود: بنزین به میزان کافی موجود است؛ مردم نگران تامین سوخت نباشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۸ هزار کنتور آب در استان بوشهر تعویض شد
  • قدردانی امیرعبداللهیان از نقش سازنده مالت به‌عنوان رئیس دوره‌ای شورای امنیت
  • تغییری در روند سوخت رسانی مازندران ایجاد نشده است
  • تغییری در روند سوخت‌رسانی مازندران ایجاد نشده است
  • تغییری در روند سوخت‌رسانی ایجاد نشده است
  • ایجاد دو هزار هکتار مجتمع دانش بنیان در حوزه گلخانه‌ و شیلات
  • ایجاد بیش از دو هزار هکتار مجتمع گلخانه‌ای و شیلاتی
  • ایجاد بیش از ۲۰۰۰ هکتار مجتمع گلخانه‌ای و شیلاتی
  • ۴۳ مجتمع دامی در چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود
  • نجات ۱۲ نفر در یک حادثه آتش‌سوزی در اهواز