Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@06:57:44 GMT

حاج‌رضایی: از حریفان غول نسازیم!

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۵۱۸۷

حاج‌رضایی: از حریفان غول نسازیم!

کارشناس فوتبال و مربی پیشین تیم ملی ایران گفت: مقایسه بازی های تیم ملی ایران در دوران کی‌روش با بردهای اخیر که اسکوچیچ سرمربیگری کرده اشتباه است و ما نباید از حریفان غول بسازیم.

به گزارش قدس آنلاین، امیر حاج‌رضایی با اشاره به بازی‌های پیش‌روی تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات و کره جنوبی در ادامه مرحله گروهی انتخابی نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: به نظرم توانمندی بازیکنان تیم ملی برای خودشان، کادر فنی و ملت ایران محرز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحاد و همدلی بازیکنان را به وضوح می‌توان در بازی‌های این تیم دید. مهم‌ترین عامل در شکل‌گیری موفقیت یک تیم، احساس مسئولیت تک‌تک آنها از لحاظ فنی و اخلاقی است.

وی ادامه داد: برد تیم ملی ایران مقابل سوریه و عراق بسیار مهم بود و توانستیم تیم‌هایی را شکست دهیم که در دوران قدرت‌نمایی با کارلوس کی‌روش هم برای ما دردسرساز بودند اما حالا می‌بینیم که آنها حرفی برای گفتن مقابل ملی‌پوشان ایران ندارند.

حاج‌رضایی با اشاره به آمار قابل قبول دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی افزود: او مربی نامداری نبود اما حالا خودش را به همه ثابت کرده است. اسکوچیچ اگر اسم کوچکی هم داشت، حالا بزرگ و بزرگ‌تر شده است. لزومی ندارد عملکرد او را نادیده بگیریم و همه چیز را به مسائل دیگر نظیر اسم بازیکن و مدیریت فدراسیون ربط دهیم. واقعیت آن است که ارکان فعلی هماهنگ شده و موفقیت‌های متوالی در رده بزرگسالان را شاهد هستیم.

مربی پیشین تیم ملی ایران درباره مقایسه اسکوچیچ با کارلوس کی‌روش تصریح کرد: حقیقتاً نمی‌دانم چرا باید این دو نفر را که هیچ ربطی به هم ندارند، در جایگاه سرمربی تیم ملی با یکدیگر مقایسه کنیم. هر کدام کارهای خاص خود را کرده‌اند. قبول دارم آرامش فعلی در دوران کی‌روش وجود نداشت اما صحبت درباره گذشته هیچ کمکی به شرایط فعلی نمی‌کند. باید زمان بردن از نتایج لذت ببریم و هنگام شکست، از آن درس بگیریم.

وی یادآور شد: تیم ملی ایران مقابل امارات و کره جنوبی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و من فکر می‌کنم لزومی ندارد مثل الهلال که مقابل استقلال حرفی برای گفتن نداشت، غول بسازیم.

حاج‌رضایی افزود: واقعیت آن است که به داشته‌هایمان بی‌توجه شده‌ایم و از آن لذت نمی‌بریم، آن وقت از داشته‌های کوچک سایر تیم‌ها صحبت می‌کنیم.

مربی پیشین تیم ملی ایران در پایان خاطرنشان کرد: برای موفقیت دست از خرده‌گیری برداریم و باور کنیم طرفدار تیم ملی ایرانی هستیم که در حال حاضر حداقل در هر پست، سه بازیکن ویژه دارد.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امیر حاج رضایی تیم ملی فوتبال ایران مقدماتی جام جهانی قطر تیم ملی ایران حاج رضایی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا رضایی افزود: ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در خصوص وقوع حادثه رانندگی در محور طبس به اصفهان بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه تریلی که از طبس به اصفهان در حرکت بوده با یک شتر برخورد و شتر به مسیر مقابل پرت شد  افزود:در همین مدت تریلی های پشت سر نیز با یکدیگر برخورد کردند  که بر اثر این سانحه ۶ نفر مجروح شدند و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود:  علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • رضایی: «وعده صادق» به رویه بی پاسخ ماندن تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان داد/ پروژه کریدورهای صهیونیستی-آمریکایی شکست خورده‌ است
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم