Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده، در این دیدار، جانبازان درباره مشکلات خود و خانواده ها و همسران جانبازان مواردی را بیان و خاطر نشان کردند که سال هاست هیچ مسئولی به ساکنین این آسایشگاه سرکشی نکرده است.

در این دیدار معاون زنان رییس جمهور قول پیگیری سریع مشکلات را به ایشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزعلی با قدردانی از زحمات همیاران این جانبازان، از مسئولان مجموعه درخواست کرد تا به حل مشکلات همیاران بپردازند و قول پیگیری مستقیم از بنیاد شهید و مسئولین مربوطه در خصوص این موضوعات را داد.

کد خبر 5314807

منبع: مهر

کلیدواژه: انسیه خزعلی معاونت امور زنان ریاست جمهوری جانبازان و ایثارگران اربعین 1400 اربعین حسینی شهرداری تهران هفته دفاع مقدس ویروس کرونا علیرضا زاکانی قوه قضاییه تهران وزارت آموزش و پرورش سازمان زندان ها هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واکسن کرونا علامه حسن زاده آملی سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی، گفت: ۴۲۰۰ میلیارد از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی محقق شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، مهدی رشیدی امروز در نشست رابطین مردمی‌سازی امور دولت دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین حوزه‌هایی که با مردم سر و کار دارد حوزه عمرانی و زیرساخت‌ها است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: اقدامات دولت سیزدهم در استان برای حوزه عمرانی بی‌نظیر است.

وی مهم‌ترین اقدام دولت را سفرهای استانی و مصوبات آن دانست و گفت: ماحصل آن تصویب انتقال آب‌های شمال استان و اخذ ماده 23 آن، انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی با اعتبار 1300 میلیارد تومانی از مهم‌ترین دستاوردهای حوزه عمرانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در ادامه خاطرنشان کرد: 4200 میلیارد تومان تاکنون از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان محقق شده است.

رشیدی در ادامه اشاره‌ای به بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان داشت و گفت: برای محور جنگل گلستان به بجنورد 800 میلیارد تومان اعتبار و سد گلمندره نیز 700 میلیارد تومان اعتبار در یک سال اختصاص یافت که از اقدامات مهم استان است.

وی با تاکید بر ارتقای شاخص راه روستایی، تصریح کرد:  طرح‌های هادی در بیش از 320 روستا اجرا شد که تمام روستاهای بالای 20 خانوار مطالعات طرح هادی دارند و  116 روستا در قالب اجرای طرح هادی مورد بازنگری قرار گرفتند.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه 1250 میلیارد تومان پروژه‌های مصوب آموزش و پرورش داریم، گفت: بالغ بر 11 هزار متر مربع مدرسه ساخته شده است.

وی  یکی از مهم‌ترین اقدامات در حوزه مردمی‌سازی را مولدسازی ذکر کرد و بیان کرد: مولدسازی از اقدامات ابتکاری دولت به شمار می‌رود به طوری که با تهاتر دستگاه‌های اجرایی ساختمان‌های بلا استفاده مورد بهره‌وری قرار می‌گیرد.

معاون استاندار خراسان شمالی، طرح کاشت یک میلیارد درخت را از دیگر طرح‌های مهم دولت عنوان کرد و افزود: در همین راستا در خراسان شمالی 2 میلیون اصله نهال تولید شده است و این در حالی است در گذشته چنین رقمی وجود نداشته است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • دعوت از ازبکستان برای پیوستن به جنبش جهانی تعهد به خانواده
  • حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین‌المللی
  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری برای زنان سرپرست خانوار
  • رئیس جمهور: آرامش خانواده‌ها در گرو تأمین مسکن است
  • دستگاه‌های اجرایی سمنان در اعلام دغدغه‌های حوزه بانوان تسریع کنند
  • رئیس جمهوری درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • رئیس‌جمهور عراق: جنگ تنها مشکلات را عمیق‌تر می‌کند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه عشایر از اولویت‌های دولت سیزدهم