Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدیزاده ،مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان: شهدای ورزشکار استان باید بعنوان بهترین الگو برای نسل جوان معرفی گردند.

به گزارش برنا از اردبیل، سرهنگ مهدیزاده، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل در جلسه با مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل، رسالت این سازمان را در مباحث فرهنگی دانست و گفت : ۱۸۵ شهید ورزشکار در سطح استان وجود دارد که این رسالت ما را سنگین کرده که بتوانیم با شناساندن این شهدا به جامعه ورزش و جوانان گام موثری را برای فرهنگ سازی ایثار و شهادت برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملا احمدی مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل موفقیت های جوانان و ورزشکاران کشور در میادین جهانی، بین المللی، المپیک و پارالمپیک را تبریک گفت و افزود: امید داریم که ورزشکاران استان اردبیل همانند سالهای نه چندان دور در المپیک و پارالمپیک حضور داشته باشند و شاهد موفقیت ورزشکاران استان اردبیل در میادین مختلف ورشی باشیم.

او اظهار کرد: به اهتزار درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی عزت، عظمت و غرور ما ایرانیان را دو چندان میکند و موفقیت و قهرمانی جوانان و ورزشکاران این مرزو بوم باعث شور و شعف دربین مردم می شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل تصریح کرد: ورزش باید در سبد خانواده ها قراربگیردچرا که ورزش با سلامت جامعه سرو کار دارد و باعث شورو نشاط در جامعه خواهد شد و همین سلامت جامعه را در بر خواهد داشت و باعث کاهش مراجعه به پزشک و مصرف در جامعه خواهد شد   ودرواقع شعارپیشگیری بهتر از درمان است با انجام ورزش محقق می گردد.

ملااحمدی ادامه داد: ورزش باید دور از حاشیه باشد و این دور بودن سبب قهرمانی خواهد شد.

او عنوان کرد: حوزه جوانان هم حوزه مهمی است، چرا که دربرگیرنده جامعه بزرگی است  و با فرهنگ سازی درست می توان جوانان و ورزشکاران رو به رشد و همواره تلاشگر تربیت کرد.

او گفت: در ورزش می توان کارهای بزرگی انجام داد و جامعه را برای ورزش کردن تحریک کرد و باید برای تمام اقشار ورزش تعریف شود تا بتوانیم شور و نشاط را در لایه لایه ی جامعه تزریق کرده و سلامت جامعه را با تمرینات و برنامه های ورزشی تضمین بکنیم.

او همچنین بر اهمیت ورزش و نقش بسزایی آن در  سلامت جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: حوزه ورزش بانوان هم بسیار مهم است چراکه  اگر مادرخانواده را مقید به ورزش کردن و پیاده روی بکنیم کل خانواده در مسیر ورزش قدم بر میدارند و برای ورزش کردن مردم به خصوص خانواده باید بهانه و برنامه داشته باشیم.

ملااحمدی تشریح کرد: برگزاری مسابقات در بین کارمندان و کارگران هم می تواند بهانه ای باشد برای توسعه ورزش در جامعه و علاوه بر آن برای توسعه ورزش همگانی لازم است کمیته همگانی در تمام رشته های ورزشی فعال شود. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل ورزشکاران استان سلامت جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی‌پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان بازدید کردند.

بازدید از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر، یادمان شهدای اروند از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه کاروان راهیان نور ورزش کشور به استان خوزستان است.

همچنین این بازدید با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران کشور به مدت ۲ روز (۴ و ۵ اردیبهشت) به میزبانی خوزستان در شهرهای آبادان و خرمشهر در حال برگزاری است.

کد خبر 6086777

دیگر خبرها

  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • حجاب استایل‌ها، اغتشاشاگران فرهنگی!
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند
  • جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است