Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اعلام امروز دوشنبه سازمان سنجش آموزش کشور، برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی واجد شرایط استفاده از «آئین‌ نامه پذیرش با آزمون استعدادهای درخشان به شماره ۲۱/۷۷۸۹۷ مورخ ۱۳۹۳/۰۵/۰۵ مصوب شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» درصورتی‌ که در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ شرکت کرده باشند، باید از تاریخ ۱۴۰۰/۷/۵ تا ۱۴۰۰/۷/۷ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب ۲۰ کدرشته ‌محل از دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ (دفترچه شماره ۲) اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مطابق ماده ۲ آیین‌نامه یاد شده حداکثر ۱۰ درصد ظرفیت هر کدرشته ‌محل به حائزین شرایط این آیین ‌نامه اعم از دارندگان نشان طلا، نقره و برنز کشوری المپیادهای دانش آموزی، دانشجویان نمونه کشوری در دوره کاردانی، رتبه های اول تا سوم نهایی جشنواره جوان خوارزمی در دوره‌های دانش آموزی یا کاردانی و دانش آموخته رتبه اول دوره کاردانی به شرط کسب حدنصاب نمره علمی لازم اختصاص می‌یابد. (برای برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی حدنصاب علمی لازم ۹۰ درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد کدرشته‌محل مورد تقاضا است). سازمان سنجش آموزش کشور براساس اولویت نمره و انتخاب رشته متقاضیان نسبت به معرفی آن‌ها در ظرفیت تخصیصی اقدام می‌کند.

در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مبنی بر اعمال محدودیت در پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی شما و خانواده های عزیز و برای ارائه خدمات سریع‌تر و دقیق‌تر این سازمان به تمامی متقاضیان، ضمن عذرخواهی از داوطلبان گرامی، امکان پاسخگویی حضوری وجود ندارد و بررسی و پاسخ‌گویی به درخواست‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود. لذا خواهشمند است از مراجعه حضوری جداً خودداری فرمایید. سوالات خود را می‌توانید از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی https://request.sanjesh.org مطرح نمایید.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری جشنواره خوارزمی سازمان سنجش آموزش کشور برگزیدگان آزمون سراسری انتخاب رشته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری جشنواره خوارزمی سازمان سنجش آموزش کشور وزارت علوم تحقیقات و فناوری جشنواره خوارزمی سازمان سنجش آموزش کشور برگزیدگان آزمون سراسری انتخاب رشته انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز سنجش دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، از امروز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

مرکز سنجش، پذیرش وفارغ التحصیلی، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه نموده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

کد خبر 6083398

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۳۲۷ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • اعلام برگزیدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزگاری
  • اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری
  • اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری سال ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۴۰۳ شروع شد