Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@12:44:43 GMT

کارخانه‌ راکد سیمان سپوی دهدشت احیا می شود

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۵۳۰۹

کارخانه‌ راکد سیمان سپوی دهدشت احیا می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد موحد افزود: کارخانه سیمان سپو بعد از یک دهه غیر فعال بودن با پیگیری‌های انجام شده وارد فاز اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح اشتغالزایی خوبی برای منطقه دارد، گفت: با تأمین فاینانس روند اجرایی این طرح متوقف نخواهد شد و پیش بینی تولید روزانه این طرح یکهزار و ۲۰۰ تن سیمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موحد افزود: کارخانه‌های راکد سیمان سپوی دهدشت و فسفات چرام با تعیین تکلیف و انتخاب پیمانکار دوباره احیا می‌شود و با توجه به نزدیکی شهرستان کهگیلویه به کشورهای حاشیه خلیج فارس بهره برداری از این طرح‌ها می‌تواند ارز آوری خوبی داشته باشد.

کد خبر 5314824

منبع: مهر

کلیدواژه: کارخانه سیمان سید محمد موحد کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی اربعین 1400 ویروس کرونا هفته دفاع مقدس بوشهر مرز مهران ایلام عکس استانها علامه حسن زاده آملی بازگشایی مدارس آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش سفر به خورشید تولیدحوزه هنری در سوق لنده و دهدشت اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر آئین ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این نمایش به کارگردانی «یاسر خالقی» به مناسبت هفته هنر انقلاب اجرا شد.

وی بیان داشت: این نمایش به کارگردانی یاسر خالقی، و با بازی حمید ویسی، فضل الله باقری، افضل خرمی و یاسر خالقی اجرا شد.

آئین تصریح کرد: این نمایش قصه خانواده عشایری است که برای زیارت امام رضا راهی مشهد می‌شوند، اما در راه این سفر زیارتی برای این خانواده، تجربیات شیرین اتفاق می‌افتد.

وی افزود: این اثر در مرحله نهایی جشنواره روستایی رضوی برای انتخاب برگزیدگان نهایی، روزهای بیست و نهم فروردین تا دوم اردیبهشت ماه در شهر میناب از توابع استان هرمزگان به روی صحنه می‌رود.

کد خبر 6079809

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کارخانه‌ای که بعد از ۱۱ سال تعطیلی، احیا شد
  • رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند
  • احیای ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه مردم استان سمنان
  • رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل در سمنان برداشته شد
  • ۴ هزار واحد تولیدی راکد و نیمه فعال امسال احیا می‌شود
  • آخرین وضعیت طرح آبرسانی به شهرهای دهدشت ، سوق ، لنده و چرام از سد کوثر
  • کاهش نیافتن تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان
  • نمایش سفر به خورشید تولیدحوزه هنری در سوق لنده و دهدشت اجرا شد
  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد