Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت دو تن از مجروحان حادثه اتش سوزی در یکی از مراکز تحقیقات خودکفایی سپاه در غرب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، در پی حادثه آتش سوزی روز گذشته در یکی از مراکز تحقیقات خودکفایی سپاه و اطلاع رسانی های اولیه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اطلاعیه دیگری صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

با تسلیت و تعزیت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع  و یاران با وفایش و در فضایی آکنده از شور و شیدایی عاشقان حسینی، به استحضار ملت شریف و عاشورایی ایران اسلامی می رساند:

در پی آتش سوزی عصر دیروز (یکشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۰) در انبار یکی از مراکز تحقیقات خودکفایی سپاه در غرب تهران و مجروح شدن تعدادی از کارکنان این مرکز، دو تن از کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نام‌های "سید مرتضی کریمی" و "حسین عابدی" به علت شدت جراحات شهید و به خیل شهدای گرانقدر این نهاد مقدس و مردمی پیوستند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به خانواده های معظم و همرزمان دلاور آنان، به آگاهی می رساند آیین های تشییع و تدفین پیکر مطهر شهیدان با رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا انجام خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تحقیقات خودکفایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سید علاء الدین حیدری؛ فعال مدنی کُرد اهل سنت در یادداشتی آورده است:
 
تاریخ گواه این موضوع است که قرن هاست اقتدار از جهان اسلام رخت بر بسته و اقتدار کوچ کرده دنیای اسلام و گمشده امت اسلامی شده بود.
 
استعمار بر کشورهای مسلمان چنبره زده و مسلمانان را مستعمره خود کرده بود.
 
منابع سرزمین های اسلامی توسط استعمارگران به یغما رفته و مسلمانان در فقر و گرسنگی نگه داشته شده بودند.
 
کشورهای استعمارگر با تاراج سرمایه و منابع کشورهای اسلامی به پیشرفت و توسعه رسیدند و اما سهم مسلمانان بیماری و فقر و رنج گشته بود.
 
درد جانکاه تر از آن شد که بود. سرزمین فلسطین و قبله اول مسلمین توسط همین استعمارگران به مشتی صهیونیست فاشیست هدیه داده شد.
 
سرزمینی با ساکنان مسلمان به تعداد اندکی مهاجر یهودی صهیونیست بخشیده شد.
 
تخم کین و نفاق را در سرزمین مسلمانان به امید نابودی اسلام کاشتند.
 
صهیونیستها وارث قدرت همه استعمارگران شدند، وارث تمام دیکتاتوران و دانش آموخته مکتب همه هیتلران تاریخ بودند. اما جهان اسلام وارث نخوت قرن ها، تفرقه و عقب ماندگی های تاریخی و صد البته وارث چپاول استعمارگران و خالی شدن سرزمین های اسلامی از منابع و ذخایر خدادادی بودند. 
 
جهان اسلام تشنه عزت و اقتدار و گرسنه سربلندی بود. 
 
تحقیر جهان اسلام درد تاریخی مسلمانان است.
 
اما انقلاب اسلامی ایران همان گمشده جهان اسلام بود که سالها گرسنه و تشنه در بیابان های تاریخ بدنبال آن روان بودیم.
 
انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) با عیار اقتدار و بازگشت سروری به مسلمانان پای به عرصه تاریخ معاصر گذاشت.
 
پیروزی انقلاب اسلامی شعله های امید و روح مقاومت در مقابل ظلم را در کالبد جهان اسلام دمید.
 
مولود مبارک و مایه این سربلندی فرزندی بود بنام "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" که توانست روح سرگردان و ناآرام مسلمانان را پس از سالها به آرامش برساند.
 
سپاه پاسداران فرزند خلف حضرت امام (ره) قهرمان عرصه های دفاع از ایران اسلامی و میدان دار میدان مقاومت و دفاع از مظلومین شد.
 
در سالروز تولد پاسدار بزرگ اسلام و رادمرد عرصه تقوا و شهادت، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، یاد و خاطره رشادتها و ایثار فرزندان دلاور میهن، که در لباس مقد‌س پاسداری خالق حماسه های بی بدیلی در دفاع و سازندگی ایران زمین هستند را گرامی می داریم.
 
جهان اسلام پس از قرن ها شاهد بازگشت اقتدار به خود بود. شاهد شکسته شدن هیمنه ی ابرجنایتکار قرن با دستان پرتوان سپاه پاسداران است. عملیات "وعده صادق" رمز بازگشت اقتدار به جهان اسلام بود که موجب عزت مسلمانان گردید.
 
امروز جهان اسلام سالگرد تاسیس این نهاد مقدس را باید جشن بگیرد.
 
جشنی دو چندان پرشور تا که ستون های خیمه ظالمین به لرزه در بیاید،  چرا که نکرده های قدرت های مسلمان را سپاه پاسداران انجام و توانست پرچم پیروزی و اقتدار را به اهتزاز درآورد.
 
پاسدار نام مقدسی است که بودنش لیاقت، پوشیدن لباسش افتخار و شهادت در راه اهداف عالیه اش سعادتی والاست.
 
این روز را به همه مفتخران به لباس پاسداری از آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی تبریک عرض نموده و سربلندی و شکوفایی روز افزون همه پاسداران سرافراز اسلام را از خداوند متعال خواستارم. 
 
سپاه یک فرهنگ غنی و مکتبی اصیل است که باید قدر دانست و آنرا پاسداشت.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام
  • سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • عکس/ سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی