Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدعلی ملک احمدی دبیر هیات هاکی استان سمنان گفت : عارف حامدی، داریوش دوست محمدی، ذبیح الله راه چمنی، حمید نورانیان، حامد رضاییان و امیر اسکندریان، ۶ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی هاکی هستند.

او ادامه داد: اولین اردوی تیم ملی هاکی چمنی به مدت ۱۰ روز از تاریخ ٦ لغایت ١٦ مهرماه با حضور ٤٥ بازیکن در شهر همدان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک احمدی با بیان اینکه، تیم ملی هاکی روی چمن برای بازی‌های کاپ آسیا اماده می‌شود، اظهار داشت: انتخابی مسابقات بازی‌های آسیایی، آذر ماه با حضور ۱۰ تیم برگزار می‌شود که در نهایت چهار تیم برتر به مرحله بعد مسابقات صعود می‌کنند.

او افزود: کادر فنی تیم ملی هاکی روی چمن برای حضور در این مسابقات چهار اردو پیش بینی کرده است که سه اردوی داخلی و یک اردوی خارجی برای آمادگی تیم در نظر گرفته شده است.

دبیر هیات هاکی استان سمنان گفت: تیم هاکی استان سمنان در تیم ملی سالنی نیز چهار ملی پوش و ۲ نفر بعنوان مدیر فنی و مربی از کادر فنی تیم ملی هاکی کشور دارد که تاکنون ۲ مرحله اردو را پشت سر گذاشته است.

محمد علی ملک احمدی نیز در کنار ۶ بازیکن دعوت شده، بعنوان مدیر فنی تیم ملی هاکی روی چمن به این اردو دعوت شده است.

انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اردو تیم ملی مسابقات هاکی تیم ملی هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، خانم‌ها احمدی، تلخابی و ابراهیمی به عنوان بازیکن و خانم یوسف زاده به عنوان مربی جهت حضور در مسابقات آسیایی پایوهوت به اردوی تیم منتخب کشور دعوت شدند.

خانم‌ها کوثر احمدی، معصومه تلخابی و مارینا ابراهیمی با قهرمانی در مسابقات کشوری جواز حضور در اردو تیم ملی را اخذ کرده بودند.

مسابقات آسیایی پایوهوت تابستان به میزبانی کشور عراق برگزار می‌گردد.

اردوی شناسایی افراد اصلی تیم منتخب پایوهوت ۲۳ تا ۲۶ فروردین در استان گیلان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کاراته کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند