Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@14:10:17 GMT

اشکان دژاگه کم‌کم آماده می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۵۷۵۶

اشکان دژاگه کم‌کم آماده می‌شود

هافبک ایرانی الشحانیه نخستین حضورش در ترکیب این تیم را در حالی تجربه کرد که سازنده یک گل بود.

به گزارش "ورزش سه"، اشکان دژاگه که پس از سه سال حضور در تراکتور تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت و الشحانیه را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرد، در دو هفته اخیر لیگ یک قطر به میدان رفته که در دیدار این هفته برای نخستین بار حضور ثابت در ترکیب تیمش داشت و نمایش خوبی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاپیتان سابق تیم ملی ایران و تراکتور که در تصمیمی غیرمنتظره راهی لیگ یک فوتبال قطر شد، در هفته اول فصل ۲۲-۲۰۲۱ حضور ۳۰ دقیقه‌ای و تعویضی مقابل البدع داشت، اما در دومین بازی فصل از ابتدا وارد زمین شد.

 

اشکان دژاگه در مسابقه گذشته الشحانیه در هفته دوم لیگ یک قطر حضور ثابت مقابل لوسیل داشت و ۷۰ دقیقه در زمین بود که در این مدت توانست روی گل سه امتیازی تیمش تاثیرگذار باشد.

 

هافبک ایرانی الشحانیه در زمانی که بازی گره خورده و تیمش در گلزنی ناکام بود، با یک دریبل ریز از سد مدافع مقابل خود عبور کرد و شوت محکمی به سمت دروازه لوسیل زد که توپ توسط گلر حریف برگشت داده شد تا در ریباند گل برتری الشحانیه به ثمر برسد.

 

اشکان دژاگه بخاطر دوری طولانی مدت از شرایط بازی و استراحتی که در آلمان داشت، پس از سفر به قطر از آمادگی خوبی برخوردار نبود که اختلاف دمای ۱۵ درجه‌ای این دو کشور نیز روی کار او تاثیر گذاشت، اما بدنسازی مناسب مربی باشگاه قطری با کاپیتان سابق تیم ملی ایران موجب خواهد شد تا او دوباره بتواند به شرایط ایده‌آل برگردد.

اشکان دژاگه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اشکان دژاگه اشکان دژاگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد

تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران پس از پایان اردوی آماده‌سازی خود در دهدشت صبح امروز از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی ترکیه شد تا در یک اردوی تدارکاتی سه روزه شرکت کنند.

ملی‌پوشان در این اردو آماده‌سازی که تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، دو دیدار دوستانه با تیم ملی هندبال نوجوانان ترکیه برگزار می‌کنند.

20 بازیکن در این اردو حضور دارند. احمد قنبری، محمد بابالادی، متین زارعیان دولت‌آبادی، متین عادل منش، رضا کثیری، شادمهر خسرونژاد، صالح عباسی بافقی، محمدجواد میرازیی، حسین علمی‌خواه، علیرضا کمانی، پارسا شهابی کاسب، محمدطاها فتاحی، راستین رضوانی‌نیا، مهدی تیموری، سید محمدحسین یوسفی پناه، امید عنایتی جو، مهرزاد مظفری زاده، مهدی جمالی، پارسا باباپور و سید امیرحسین عادلی نسب در این اردو حضور دارند.

مهدی منصوریان (سرپرست)، مهدی آزادمنجیری (سرمربی) و رضا سرسنگی (فیزیوتراپ) کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران را در این اردو تشکیل می‌دهند.

هندبالیست‌های نوجوان ایران خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می کند که از 13 تا 24 شهریور امسال به میزبانی کشورمان و در شهر شیراز برگزار می‌شود.

تیم ملی در این رقابت‌ها در گروه A با تیم‌های ملی عراق و هند همگروه است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1227998 برچسب‌ها لیگ برتر هندبال

دیگر خبرها

  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • چطور برای کنکور آماده شویم؟
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • چه‌طور برای کنکور آماده شویم؟
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • آماده باش برای 10 نقل و انتقال اروپایی در تابستان 2024