Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در راستای پوشش حداکثری واکسن در استان، پویش هفته طلایی واکسیناسیون در حال اجرا است.

این پویش که با نام «پویش هفته طلایی واکسیناسیون در استان زنجان» در حال اجرا است از جمعه دوم مهر آغاز شده و تا ۹ مهر ادامه خواهد داشت.

در راستای کمک به اجرای پویش هفته طلایی واکسیناسیون در استان زنجان، ۲۸ تیم سیار تشکیل شده که ۱۲ تیم از این مجموع کار واکسیناسیون در ادارات را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشت تیم از مجموع ۲۸ تیم واکسیناسیون، هم پوشش خانه به خانه در مجتمع‌های مسکونی را بر عهده گرفته‌اند.

چهار تیم واکسیناسیون هم در اطراف خیابان سعدی مستقر شده و در نهایت چهار تیم هم اقدام به واکسیناسیون شاغلان در کارخانجات شهرک صنعتی و شهرک نوآوران را انجام می‌دهند.

و در نهایت هشت تیم واکسیناسیون هم در روستاهایی که پوشش واکسیناسیون کمتری دارند، خانه به خانه فعالیت دارند.

ابتلای 134 هزار و 419 زنجانی به کووید 19

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون ابتلای قطعی ۱۲ هزار و ۱۱۲ نفر از بیماران بستری در استان زنجان به کووید ۱۹ بر اساس تست‌های آزمایشگاهی تایید شده که ۱۰ هزار و ۲۱۳ نفر از آن‌ها بعد از بهبودی، از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

بر اساس همین گزارش آمار بیماران سرپایی مبتلا به کووید ۱۹ از آغاز شیوع ویروس کرونا در این استان، بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ۱۲۲ هزار و ۳۰۷ مورد بوده است که ۳۷۷ مورد از آن‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است که با این حساب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۱۳۴ هزار و ۴۱۹ نفر رسیده است.

در حال حاضر ۳۷۳ نفر در بیمارستان‌های استان زنجان به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک بودن بستری هستند که ۲۰ مورد از این آمار جزو مبتلایان روز هستند.

براساس همین گزارش آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل بیماران مبتلای قطعی به کووید ۱۹ و همچنین مشکوک ۳۳ هزار و ۶۲۶ نفر اعلام شده است.

همچنین طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا یک هزار و ۶۹۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند که سه نفر از این آمار جزو فوتی‌های روزانه گزارش شده است.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان ویروس کرونا بیمارستان واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بیماران بستری فوتی استان زنجان بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سلامتی را قدم بزن به مناسبت هفته سلامت در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیر شبکه بهداشت ودرمان مهریز گفت:شرکت کنندگان مسیر سه کیلومتری میدان پرستار تا میدان شهدای گمنام را به بصورت پیاده طی نمودند.


 آموزش و ارتقاء سلامت و زندگی سالم نیازمند مشارکت و توانمندسازی مردم و جامعه از اهداف این پویش بود.


دکتر مختاری با اشاره به شعار هفته سلامت «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» افزود: اصل خودمراقبتی بی شک کمک شایانی به ارتقای شاخص‌های بهداشتی شهرستان به ویژه شاخص‌های بیماری‌های شایع غیر واگیر نظیر دیابت، فشار خون و سرطان خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • واکسیناسیون بیش از ۲۴۷ هزار رأس دام در زنجان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • پویش سلامتی را قدم بزن به مناسبت هفته سلامت در مهریز
  • اجرای طرح پویش زمین پاک در دامغان
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد