Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- موکب جاماندگان اربعین حسینی با همکاری گروه‌های مختلف مردم ویژه ایام اربعین در گرگان برپا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ستاد مردمی اربعین گرگان با توجه به شیوع ویروس کرونا با همکاری گروه‌های مختلف 60 موکب ویژه ایام اربعین را در این شهر برپا کرده که به عشاق اباعبدالله‌ (ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در ایلام برگزار شد + تصاویرعزاداری جاماندگان اربعین حسینی در استان کردستان برگزار شدبه تو از دور سلام؛ مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در سراسر چهارمحال و بختیاری برگزار شد

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جاماندگان اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم گرگان در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی تجمع کردند

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  این اجتماع در خیابان شهید بهشتی گرگان با حضور اقشار مردم و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم که همزمان در شهرهای مختلف دیگر این استان برگزار شد، شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، برادر سپاهی تشکر تشکر، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد - ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، ابوالفضل علمدار خامنه‌ای نگهدار سر دادند.

مردم گرگان با حضور در این تجمع ضمن ابراز خوشنودی از حمله نیروهای سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی در پاسخ به جنایات این رژیم منحوس و کودک‌کش بر حمایت همیشگی‌ از ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • جشنواره محصولات بومی‌محلی استان گلستان برگزار می‌شود
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • بدون شک پیروزی نهایی نصیب مظلومان می‌شود
  • اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • شهرداری گرگان نخستین تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • مردم گرگان در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی تجمع کردند
  • نخستین کنگره بین‌المللی«اربعین و آینده علمی فرهنگی جهان اسلام»