Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امروز مردم شهرستان گتوند در اربعین حسینی به یاد سرور و سالار شهیدان مسیر شش کیلومتری را پیاده‌روی کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گتوند، همزمان با برگزاری مراسم اربعین حسینی در سراسر کشور، این مراسم امسال در شهرستان گتوند با شور حسینی بیشتری برگزار شد.

حدود شش سالی است که مردم شهرستان گتوند به یاد سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع)، مسیر شش کیلومتری گلزار شهدای گتوند تا آستان مقدس محمدبن زید (ع) را پیاده‌روی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این راهپیمایی در این دوسال گذشته به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و بسته شدن مرزهای زمینی بین ایران و عراق، با شور و شکوه بیشتری برگزار شده است.

آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در ایلام برگزار شد + تصاویربه تو از دور سلام؛ مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در سراسر چهارمحال و بختیاری برگزار شدآیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در سمنان برگزار شد
موکب‌هایی از شهرستان گتوند که قبلا برای پذیرایی از زائران اربعین در عراق برپا می‌شدند، این دو سال اخیر به دلیل بسته بودن مرزهای زمینی، در طول مسیر گلزار شهدای گتوند و محمدبن زید (ع) جهت پذیرایی و میزبانی از عاشقان حسینی برپا شدند.

گزارش ویدیویی خبرنگار تسنیم از راهپیمایی اربعینی مردم شهرستان گتوند به شرح زیر قابل مشاهده است.

انتهای پیام/331/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جاماندگان اربعین اربعین حسینی شهرستان گتوند پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط