Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@21:38:57 GMT

علی لندی نمونه بارز ایثار در کشور ما است

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۵۸۷۴

علی لندی نمونه بارز ایثار در کشور ما است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در مجلس یادبود علی لندی که در شهرستان ایذه برگزار شد اظهار کرد: امروز افتخار پیدا کردیم تا خدمت خانواده بزرگوار لندی برسیم و عرض ادب و تسلیت داشته باشیم.

وی افزود: امیدواریم ما نیز خدمتگذار خوبی برای خانواده این شهید بزرگوار و سایر شهدای کشور عزیزمان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: این نوجوان فداکار که در ۱۵ سالگی از جان خویش گذشت تا نجات‌دهنده‌ی جان دو شخص دیگر باشد نمونه بارز ایثار در کشور ما است.

وی افزود: ملت غیورپرور بختیاری با عرضه کردن علی لندی یک معجزه دیگر از خود را نشان داد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: امیدواریم راه این غیورمردان تداوم پیدا کند و خدا را برای وجود علی لندی و شهدای بزرگوار سپاسگزاریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران علی لندی ایثار شهادت علی لندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پاکدل ظهر سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان البرز و استاندار گفت: امروز نیاز جامعه ایثارگری ۲۵۰ هزار میلیارد تومان است که در دولت سیزدهم و با پیگیری‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بودجه بنیاد از ۳۰ هزار میلیارد تومان به ۹۰ هزار میلیارد تومان رسید اما هنوز پاسخگوی نیاز جامعه ایثارگری نیست.

وی با اشاره به اینکه در این افزایش‌ها سعی شده به حداقل بگیرها توجه بیشتری شود و با بیان اینکه در سال جاری مستمری والدین معظم شهدا و حق پرستاری رشد خوبی داشته است، مطرح کرد: در بحث درمان، سرانه هر ایثارگر از ۱۷۵ هزار تومان به بیش از ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافته و در مجموع حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران در سال جاری پیش بینی شده است اما هنوز با قوانین فاصله دارد.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: قانون در بعضی از موارد دستگاه‌های اجرایی را موظف به ارائه برخی خدمات مانند مسکن کرده اما ایثارگران اجرای آن را از بنیاد شهید و امور ایثارگران توقع دارند.

پاکدل با اشاره به وضعیت مسکن ایثارگران خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد ایثارگران تاکنون نتوانسته‌اند از خدمات قانونی مسکن استفاده کنند و این یکی از موضوعات مهمی است که پیگیر آن هستیم و بدین منظور برنامه عملیاتی تدوین و نوشته شده است تا بتوانیم موضوع مذکور را در قانون جهش تولید مسکن لحاظ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برخی قوانین در حوزه ایثارگران نیاز به تغییر دارد، افزود: در این زمینه دولت و مجلس به جمع بندی رسیده‌اند که برخی قوانین نیاز به تغییر دارد، ما هم در بنیاد با تشکیل کمیته‌ای درصدد جمع بندی و ارائه نظرات برای تغییرات قانون هستیم، لذا استانداران با توجه به شناخت و تسلط خود و همکاری با بنیاد نظرات خود را در این خصوص منتقل کنند.

مجتبی عبداللهی، استاندار البرز نیز با اشاره به اینکه ایثارگران سرمایه‌های اجتماعی و قشر ویژه جامعه هستند، گفت: ایثارگران بهترین دارایی خود را فدای ارزش‌های نظام اسلامی و امنیت ما کردند و از دارایی خود گذشتند لذا باید به صورت جهادی و صادقانه به آنان خدمت کرد.

وی تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران طی سال‌های متمادی با تغییرات مدیران فراز و نشیب‌های بسیاری داشته و این بر روند خدمت رسانی به ایثارگران تأثیر داشته است. من معتقد هستم با ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد می‌توانیم مشکلات ایثارگران را حل کنیم.

استاندار البرز بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران جای خاص و ویژه ای است که فعالیت در آن اجر معنوی بالایی دارد. فردی که مدیریت این دستگاه را بر عهده می‌گیرد باید صبور باشد و به صورت جهادی به ایثارگران خدمت کند. در بحث مسکن، معیشت، اشتغال و سایر حوزه‌های خدمت رسانی به ایثارگران باید تلاش شود.

عبداللهی مطرح کرد: امروز درصد بالایی از جامعه ایثارگری با مشکل مسکن مواجه هستند و بنیاد شهید و امور ایثارگران باید برای آن چاره اندیشی کند. فلسفه وجودی بنیاد خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستند و باید به این عزیزان نگاه ویژه و خدمات قابل قبولی ارائه شود.

کد خبر 6086910

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز