Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالغنی برادر معاون دولت موقت گروه طالبان افغانستان گفت که تاجیکستان در امور داخلی افغانستان دخالت می کند.   به گزارش ایرنا از شبکه الجزیره قطر، وی در مصاحبه با این شبکه تلویزیونی گفت: "تاجیکستان در امور ما دخالت می کند، زیرا برای هر اقدامی مخالفت می کند".   عبدالسلام حنفی، معاون نخست وزیر طالبان نیز در گفت وگو با این شبکه قطری اظهارات رئیس جمهور تاجیکستان مبنی بر تشکیل دولت جدید در افغانستان را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حنفی به الجزیره گفت که تاجیکستان نباید در امور ما دخالت کند. به نفع هیچکس نیست و هر اقدامی واکنشی خواهد داشت.   وی همچنین مدعی شد که پشت بمب گذاری های اخیر در جلال آباد سازمان های اطلاعات و امنیت کشورهای منطقه قرار دارند.   عبدالسلام حنفی افزود که "ما اجازه نخواهیم داد هیچ کس امنیت افغانستان یا امنیت دیگران را در این خاک تهدید کند."   معاون نخست وزیر طالبان همچنین به رسانه «الجزیره عربی» گفته است اگر جهان می‌خواهد طالبان مواد مخدر و تروریزم را از بین ببرد، باید دولت ما را به رسمیت بشناسد.   او همچنان ابراز امیدواری کرده که چین به دلیل عضویت دائمی در شورای امنیت، بتواند نقش مهمی در به رسمیت شناخته شدن دولت‌ طالبان ایفا کند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند

وب سایت پولیتیکو به نقل از اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نوشت که به رهبران سیاسی آمریکا توصیه می‌کند در سیاست داخلی تل آویو مداخله نکنند.

هرتزوگ همچنین خطاب به چاک شومر، رهبر اکثریت سنای آمریکا گفت که باید از سیاست داخلی رژیم صهیونیستی نیز دوری کند.

 شومر اخیرا انتقادات شدیدی را از رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر آن وارد کرد و خواستار سازماندهی انتخابات جدید در این رژیم شد.

شومر در مصاحبه با نشریه نیویورک تایمز با بیان اینکه نتانیاهو قصد دارد تا سال ۲۰۲۶ از برگزاری انتخابات جدید در رژیم صهیونیستی جلوگیری کند، اظهار کرد: نگرانی من این است که (رژیم) اسرائیل تحت رهبری او به دولتی مطرود در دنیا و حتی آمریکا تبدیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آمادگی تاجیکستان برای ساخت محوطه لجستیکی در بندر چابهار
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • معاون سیاسی طالبان: کشورهای اسلامی باید از فلسطین حمایت کنند
  • مطالبات علمای شیعه از حکومت سرپرست افغانستان
  • تحولات منطقه‌ای محور رایزنی کاظمی قمی و امیرخان متقی
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان
  • هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند
  • برای تعامل جهان با طالبان در تلاش می‌کنیم
  • طالبان خواستار تجهیز بیمارستان‌های افغانستان توسط کمیته صلیب سرخ شد
  • طالبان: نیمی از اعضای داعش خوراسان اتباع تاجیکستان هستند