Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، همزمان با روز اربعین و برگزاری مراسم پیاده روی اربعین در کربلا معلی، مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین بعد از ظهر امروز در کرمانشاه برگزار شد.

قرائت زیارت اربعین و ذکر مصیبت برای اهل بیت امام حسین (ع) توسط مادحین اهل بیت (ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قبل از شیوع ویروس کرونا استان کرمانشاه و مرز خسروی میزبان خیل عظیم زائران حضرت ابا عبدالله الحسین بود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه محرم اربعین حسینی زوار اربعین زوار حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های هفته «زمین پاک» در کرمانشاه اعلام شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: هدف از برگزاری هفته زمین پاک فراهم آوردن فضایی برای فعالیت‌های توسعه‌ای دوستداران محیط زیست است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، احد جلیلیان امروز _ یکشنبه دوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته زمین پاک (۲ الی ۸ اردیبهشت‌ماه) و شعار این هفته «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین»، اظهار کرد: شعار جهانی این هفته «سیاره زمین در مقابل پلاستیک» است.

وی هدف از برگزاری هفته زمین پاک و هوای پاک فراهم آوردن فضایی برای فعالیت‌های توسعه‌ای دوستداران محیط زیست دانست و افزود: شعار محیط زیست بر اساس محیط زیست مردم‌پایه، هوشمند و فناورانه است و محیط زیست سالم با مشارکت آحاد مردم تحقق می‌یابد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: به هر اندازه دانش‌افزایی و آگاهی در خصوص محیط زیست داشته باشیم به همان میزان محیط زیست برای ما و نسل آینده سالم می‌ماند.

جلیلیان با اشاره به برنامه‌های اجرایی در این هفته، گفت: برگزاری کارگاه و کارگروه مدیریت پسماند؛ فرهنگ‌سازی و آموزش مردم به خصوص جوامع محلی، دانش‌آموزان و دانشجویان؛ پاکسازی بوستان‌ها و پارک‌ها با مشارکت بیش از ۳۷ انجمن‌های مردم نهاد در سطح استان، نشست تخصصی به صورت وبیناری با رئیس سازمان محیط زیست و برگزاری نشستی با مدیران ۵۵ خانه محیط زیست استان از جمله برنامه‌های اجرایی این هفته است.

وی با بیان اینکه ۸۰ میلیون ایرانی ۸۰ میلیون همیار محیط زیست هستند، اضافه کرد: همیاران در راستای حفظ محیط زیست با ما همکاری می‌کنند.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: هم استانی‌ها با توجه به بارش‌های خوب و طبیعت زیبای بهاری و حیات وحش استان مردم برای حفظ محیط زیست عاری از هرگونه آلودگی مشارکت داشته باشند.

کد خبر 746658

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • اصلاح پله برقی‌های معیوب پل‌های عابرپیاده
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه
  • پل‌های عابرپیاده مکانیزه کرمانشاه در حال تعمیر است
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در تربت جام
  • برنامه‌های هفته «زمین پاک» در کرمانشاه اعلام شد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • برگزاری مراسم عروسی وسط جنگ و بمباران اسرائیلی‌ها + فیلم