Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@20:39:41 GMT

علی لندی نمونه بارز ایثار در کشور ماست

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۵۹۲۸

علی لندی نمونه بارز ایثار در کشور ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در مجلس یادبود علی لندی که در شهرستان ایذه برگزار شد اظهار کرد: امروز افتخار پیدا کردیم تا خدمت خانواده بزرگوار لندی برسیم و عرض ادب و تسلیت داشته باشیم.

وی افزود: امیدواریم ما نیز خدمتگذار خوبی برای خانواده این شهید بزرگوار و سایر شهدای کشور عزیزمان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: این نوجوان فداکار که در ۱۵ سالگی از جان خویش گذشت تا نجات‌دهنده‌ی جان دو شخص دیگر باشد نمونه بارز ایثار در کشور ما است.

وی افزود: ملت غیورپرور بختیاری با عرضه کردن علی لندی یک معجزه دیگر از خود را نشان داد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: امیدواریم راه این غیورمردان تداوم پیدا کند و خدا را برای وجود علی لندی و شهدای بزرگوار سپاسگزاریم.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران علی لندی ایثار شهادت علی لندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در مراسم بزرگداشت روز ارتش در پایگاه ششم شکاری بوشهر اظهار کرد: ارتش ولایت‌مدار در عرصه‌های مختلف نمره قبولی دریافت کرده است و برای دفاع از کشور و انقلاب در اوج آمادگی است.

وی خواستار ایجاد یگان قوی هنری برای انجام کار‌های فاخر فرهنگی و هنری شد و اضافه کرد: بنیاد شهید و امور ایثار گران برای مستند سازی حماسه آفرینی ارتش جمهوری اسلامی آماده همکاری و مشارکت است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی با همه توان در میدان با دشمنان قرار دارد افزود: جبهه‌های مختلف مردمی در سراسر جهان علیه رژیم غاصب شکل گرفته است.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به افزایش توان و پیشرفت‌های نظام اسلامی تاکید کرد: مبارزه تاریخی بین ایران و شیطان بزرگ به نقطه داغ و حساس خود رسیده است.

وی با اشاره به اقدامات ویژه نیرو‌های مسلح با تکیه بر دین مداری، غیرت، ولایت مداری و وطن دوستی اضافه کرد: ارتش پس از انقلاب با پیشرفت‌های بزرگی روبرو شده و به دستاورد‌های خوبی دست یافته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به دلاوری‌های ارتش در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در زمان جنگ تحمیلی خسارت جانی و مالی متحمل شد، اما خودباوری، ایمان به خدا و بهره گیری از تجهیزات باعث شد تا نیرو‌های ارتش به خوبی از سرزمین ایران دفاع کنند.

وی ادامه داد: آن چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد ضمن تلاش برای بهره گیری از آخرین فناوری‌های نظامی به دلیل اینکه وجود تجهیزات به تنهایی بازدارنده نیست باید روحیه ایمان و ایثارگری نیز تقویت شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی