Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، غلامرضا بیکی معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۵۳ کیلومتر از راه‌های اصلی و شریانی استان با اعتبارحدود ۴۶۰ میلیارد ریال آسفالت شده است.

او ادامه داد: لکه‌گیری و روکش آسفالت محور رامیان به شاهرود به طول ۱۰ کیلومتر، محور گرگان به آق‌قلا، آق قلا به اینچه‌برون و اینچه‌برون به گنبدکاووس به طول ۱۸ کیلومتر، محور گرگان به علی‌آباد، علی‌آباد به آزادشهر به طول ۱۶ کیلومتر و محور خوش ییلاق به طول ۵ کیلومتر از مهم‌ترین اقدامات این اداره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیکی گفت:همچنین در راستای افزایش ایمنی محور‌های مواصلاتی و تسریع در روند تردد کاربران جاده‌ای در محور‌های روستایی و فرعی ۱۹ کیلومتر از راه‌های روستایی استان با اعتبار ۱۴۱ میلیارد ریال روکش آسفالت انجام شده است.

او عملیات راهداری زمستانه را در شروع فصل سرما از مهم‌ترین ماموریت‌های این اداره کل دانست و گفت: تا کنون اقدامات اولیه برای تهیه و دپوی مصالح لازم، از قبیل شن و نمک انجام شده است.

بیکی همچنین از تعمیر و بازسازی ماشن‌آلات سبک و سنگین مورد استفاده در این طرح خبر داد و افزود: دو دستگاه لودر و دو دستگاه کامیون بازسازی شده به ناوگان این اداره افزوده شده است.

او گفت:یکی از مهم‌ترین اقدامات این اداره در حوزه نگهداری ابنیه فنی احداث دور برگردان و حذف نقاط پرتصادف بوده که  از ابتدای سال تا کنون ۴ دوربرگردان در سطح استان به بهره‌برداری رسیده است.

این مقام مسئول از اجرای ۸ طرح در حوزه ایمنی راه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: نصب تابلو و علائم ایمنی، نگهداری روشنایی و خط کشی از  اقدامات این حوزه است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاده های گلستان راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرهنگ شهرکی رئیس پلیس راه گلستان گفت : محور گنبدکاووس به کلاله از راه‌های پرتردد شرق استان از ساعت چهار و سی دقیقه صبح دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه اوغان و عبور آب از روی پُل، بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس هم با بیان اینکه تردد در این جاده از ساعت پنج صبح امروز از سر گرفته شد ، بر لزوم لایروبی اصولی و عمقی این رودخانه تاکید کرد.

موسی اونق افزود : اداره راهداری گنبدکاووس برای ساخت پُل جدید ۶۲۰ میلیارد ریال از منابع ملی پیش‌بینی و پیمانکار ساخت این پروژه را نیز مشخص کرده است.

اونق ادامه داد : با مساعد شدن شرایط جوی و تجهیزکارگاه توسط پیمانکار عملیات ساخت پل جدید شروع شده و حداقل به ۲ سال زمان نیاز دارد.

 

دیگر خبرها

  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند