Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:29:30 GMT

پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در رفسنجان

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۵۹۵۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 14 MB

به گزارش خبرنگار مهر، «حب الحسین یجمعنا» ندای مشترک دوستداران و عاشقان حسینی است، چه آنهایی که مسیر عشق و ارادت به سید و سالار شهیدان برایشان هموار شده و چه آنهایی که به دلایل مختلف از این سفر معنوی جا ماندند.

همراه با زائران و ارادتمندان به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و آنها که از تشرف محروم شده‌اند، امسال نیز کاروان پیاده روی و اجتماع جاماندگان اربعین حسینی در رفسنجان آئین عزاداری سالار شهیدان را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از صبح امروز عاشقان ساحت مقدس اباعبدالله الحسین (ع) و جاماندگان اربعینی در رفسنجان مسیر پل ماهونک تا امامزاده سید غریب را پیاده طی کردند.

کد خبر 5314852

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 1400 اربعین حسینی حسینیه مهر رفسنجان اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس بوشهر مرز مهران ایلام عکس استانها علامه حسن زاده آملی بازگشایی مدارس آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه آسان کوبیده مربعی و ماهی لوله ای سوخاری (فیلم) طرز تهیه پیاز داغ مجلسی به روشی ساده و سریع (فیلم) طرز تهیه خورشت نخود و گوشت توسط دو آشپز پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم)
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر