Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@09:06:04 GMT

آغاز فروش مرحله سوم فیدلیتی

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۶۰۳۲

آغاز فروش مرحله سوم فیدلیتی

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، شرکت خودروسازی بهمن موتور اعلام کرده است که فروش مرحله سوم فیدلیتی (Fidelity) را در روز یکشنبه یازدهم مهر ماه انجام می‌دهد.

این شرکت توضیحات بیشتری در این خصوص اعلام نکرده است اما در آخرین خبر خود آورده است؛ اطلاعات بیشتر، ۴۸ساعت قبل از زمان انجام فروش از طریق وبسایت گروه بهمن و صفحه رسمی شرکت بهمن موتوردر اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

کد خبر: 1112777 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند

تیم ملی فوتسال ایران در شروع کارش در جام ملت‌های آسیا که در کشور تایلند در حال برگزاری است، مقابل افغانستان قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

مهدی کریمی یک بار و سعید احمد عباسی دو بار گل‌های ایران را در این بازی به ثمر رساندند. شاگردان مجید مرتضایی هم که اولین دوره حضورشان در این مسابقات را پشت سر می گذارند، یکی از گل‌ها را توسط مهران غلامی پاسخ دادند. 

در دیگر دیدار گروه چهار، کویت و بحرین از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم می‌روند. امروز در بازی‌های گروه سوم، تاجیکستان با دو گل کره جنوبی رو مغلوب کرد و تیم‌های ژاپن و قرقیزستان به مصاف هم رفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد
  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!