Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@06:44:58 GMT

انتخاب مدیرعامل انجمن نمایش البرز

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۶۰۵۳

انتخاب مدیرعامل انجمن نمایش البرز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی ذبیحی به عنوان مدیرعامل انجمن نمایش استان البرز انتخاب و طی مراسمی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز معرفی شد.

انجمن‌های نمایش در کشور پیش از این زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها بودند اما به تازگی با تصمیم وزارت ارشاد، مستقل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل انجمن نمایش توسط هیئت مدیره انتخاب می‌شود؛ از جمله اقداماتی که انجمن نمایش انجام می‌دهد، برگزاری جشنواره‌های استانی تئاتر و صدور مجوزها در این حوزه است.

علی ذبیحی از مدیران با سابقه شهرداری کرج است که سابقه ۱۰ سال فعالیت را در عرصه هنر و نمایش دارد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای نمایشی فعالیت فرهنگی انجمن نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد منظوری هفته مشاغل را فرصت مناسبی برای آشنایی دانش آموزان با مشاغل مختلف و فراهم شدن زمینه انتخاب رشته متناسب با استعداد، توانایی، هوش، رغبت و علایق آنها دانست و گفت: در هفته مشاغل دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی با مشاغل و لزوم وجود آنها در جامعه آشنا می‌شوند. همچنین علاقه به جست وجو و سوال کردن، تحریک حس کنجکاوی دانش آموزان، تقویت فرهنگ کارآفرینی، شناخت خود و مسیر آینده آنها از دیگر اهداف برگزاری این هفته است.

وی بیان کرد: اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در راستای معرفی شاخه‌ها و رشته‌های تحصیلی، برگزاری جلسات توجیهی در خصوص اجرای طرح‌ها و برنامه‌های معرفی مشاغل، برپایی نمایشگاه، ارائه کلیپ‌های آشنایی با مشاغل مختلف برای استفاده دانش آموزان و اولیا و برگزاری مسابقات و وبینارهای گوناگون از جمله برنامه‌های این اداره در هفته مشاغل است.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: این هفته فرصت مناسبی برای ارائه بهترین مشاوره شغلی به دانش‌آموزان است و در این راستا تمامی مدیران مدارس، مشاوران و مربیان همه تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا بهترین نتیجه حاصل شود.

کد خبر 6084361

دیگر خبرها

  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • انجمن های هنری بازوان مشورتی،تخصصی و اجرایی وزارت ارشاد هستند
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز